30 July, 2013

Salam 22 Ramadhan 1434

Alhamdulillah...... 22 Ramadhan akan berakhir beberapa ketika lagi. Lama nampaknya saya tidak menjenguk ke laman tercinta ni. Alhamdulillah, ada juga yang masih jengah dan jenguk sambil tiup-tiup habuk. Terima kasih sahabat maya.

1 Ramadhan hingga 22 Ramadhan, banyak peristiwa indah telah saya lalui. Terasa sangat bersyukur diberi kesempatan melalui saat-saat yang penuh keriangan di samping orang-orang tersayang dan pastinya merekalah yang terindah dalam kehidupan saya.

Ramai yang tanya....kenapa dah lama tak update blog. Yang tanya terus-terang, pm msg, komen di fb dan yang paling aktif bertanya, rakan-rakan GSF. Terima kasih semua, at least saya tahu masih ada yang sayang. *malu*

Kenapa dah lama tak update blog?

Saya ada banyak sebab. Sebab musabab yang juga bermain difikiran saya. Bukan sebab tak ada gadget atau internet untuk update, bukan sebab tak ada cerita nak kongsi, bukan sebab tak ada idea nak luahkan, bukan sebab masa tak mengizinkan, bukan sebab kemalasan mengaburi fikiran. Tapi..... sebabnya adalah saya sendiri.

Sebabnya adalah saya...

Tapi akhirnya saya sedar sendiri, sedalam mana saya sembunyi, sejauh mana saya berlari, saya tetap dihantui dengan blog ini.

Sebabnya adalah saya sendiri...

Dulu...

Hipokrit menguasai diri. Selama ini, saya sembunyikan semua cerita suka duka dari tatapan dunia di laman maya yang lain, tapi akhir saya luahkan di sini.

Kini...

Hipokrit masih menguasai diri.

Dihari yang indah ini, saya muncul kembali. Di sini. Harap masih ada yang sudi, jengah-jengah, gesel-gesel, ngendeng-ngendeng...

Selamat Berterawih....mlm ni mlm 23, hari ini cantik sekali, moga ada yang ketemu sesuatu yang dinanti.

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget