01 January, 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Pejam celikss pejam celikss...dah masuh tahun 2012. Kejap jer ehhh...
Tahun ni, anak saya yg 5 tahun tue akan masuk sek makan a.k.a Tadika.
Tahun ni jugak, kami akan masuk tahun 2...hehehehe "hanya jawhari mengenal manikam"
Tahun ni Danish bersekolah kebangsaan pagi, masuk kul 7.20am...huruharalah pai kami.

Azam tahun baru????
Hurmmmm takda kowtt sebab saya dah tanam azam pada 27-Nov-2011 @ 1-Muharram-1433 arituew. Apa azam saya? Hurmmmm....hubby saya dan Allah s.w.t. saja yang tahu.

Tapi saya berharap agar tahun ini memberi seribu rahmat buat kami sekeluarga seperti mana tahun-tahun yang lalu yang telah kami lalui dengan penuh warna-warni, penuh keriangan & kegembiraan.

Saya Sayang Allah s.w.t. yang 1
Saya Sayang Keluarga yang tiada gantinya
Saya Sayang diri saya seadanya....

Hari ini dan esok akan lebih baik daripada semalam


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...