16 January, 2011

Followers saya ke 100

Tak sangka dah 100 orang yg sudi klik button followers kat blog saya nie. Impress tau.... jom tengok sapa tue yea

Saudara Andy Ahmad Fairussalam
http://www.andyonline.net/


Setelah diamati, saya dapati 100th follower saya ni berasal dari Indonesia. Kalau rakan2 lain ada kesempatan, pergilah jelajah ke blog Saudara Andy. Banyak info terbaekkk kita boleh dapati. Antaranya, entry yang terbaru oleh Saudara Andy adalah "TENTANG ZODIAK OPHIUCHUS" iaitu zodiak terbaru yang ditemui di cakrawala. Mesti baca di http://www.andyonline.net/2011/01/tentang-zodiak-ophiuchus-zodiak-jadi-13.html

So Andy, saya nak bagi awak award nie. Sudilah terima :)


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

6 comments:

Andi AF Studio said...

Alhamdulillah.. :)
salam ukhuwah dari negara tetangga.. :) semoga indo & malay selamanya seakrab Andy dan Niena, amiiin..

RIZZNA said...

Amin....
Tiada sengketa antara kita, sengketa yang lainnya kita rungkaikan dengan ukhwah yg murni.

Kerjasama Malaysia & Indonesia sudah menunjukkan yg kita sebenarnya satu

Andi AF Studio said...

betul bu, saya setuju.. :)
terimakasih award nya..

Unknown said...

tahniah dah cecah 3 angka...

eiyra'z said...

sy pun sudah follow awk..huhhu..salam...kta tkr2 follow erk... :)

Jul Rahman @ JR said...

ehemm...saya takde award ke??? hehee....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...