30 July, 2011

Selamat Menyambut Ramadhan 2011

Assalammualaikum untuk umat islam seluruh dunia.
Tinggal 1 hari jer lagi kita akan menyambut Ramadhan al-Mubarak. Maknanya esok malam dah start Terawih....yeaaaaa!!!!!! Bulan penuh keberkatan, bulan penuh kenikmatan.

Maka dikesempatan ini, saya seluruh keluarga memohon maaf kepada semua terutama pembaca blog saya, jika ada yang tersinggung atau tersalah kata sepanjang saya menukil di laman peribadi ini, ampun dan maaf dipinta. Sesungguhnya saya tidaklah sempurna dan kadangkala ada kesilapan yang tidak saya sedari yang mungkin akan menyentuh hati dan perasaan pihak lain. Di harap kita dapat menjalani ibadah puasa dengan hati yang suci dan bersih.

Amin.....

Niat Puasa Ramadhan

Doa Berbuka Puasa
Doa Selepas Berbuka


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...