26 December, 2016

Selamat Tahun Baru - Jemah's Dinner Endyear



Tak terlewat lagikan nak ucapkan Selamat Hari Natal pada kawan-kawan yang beragama kristian. Walaupun kita berlainan agama, tapi kita masih lagi boleh menjalinkan satu persahabatan dengan ikatan yang tulus. 



Seperti tahun-tahun sudah, kami geng Penjemahan akan pergi makan-makan untuk penutupan tahun dan bercerita, bergurau senda, mengimbau kembali kisah-kisah setahun yang sudah dilalui. Tahun ni kami memilih masakan cina di Kai Xuan HALAL Chinese Restaurant, Puteri Pan Pacific Hotel. Tema malam tu PUCCI...cheeewahhhh


Tak cukup corumn. Sebab sorang lagi Mak Jemah pergi bercuti di Jepun tak balik-balik. Tak sure laaa kami bila Che Ryn akan balik ke Malaysia memijak bumi yang nyata....hahahaha.... Tengok laaaa tu, sampaikan meja kami ada 1 ruang kosong, harap-harap malam tu Che Ryn muncul. :)



Kami order alakat malam tu. Ada nasi goreng cina, sotong crispy telur masin, dim sum memang confirm laaa kena ada. Penuh meja kami sampai takde ruang nak letak pinggan. Mampu makan guna piring je. Malangnya malam tu itik panggang dah habids, so kami order roasted chicken je. Makanan memanglaaa sedap. Boleh repeat lagi.



tak sah kalau tak wefie kan. Sampai dah nak balik pun masih wefie lagi tepi highway.
Sayang u all ketat-ketat.

Muahhhhh Cikedddd....

Standby typo tarikh, so ada lagi 5 harini kena practice tulis tarikh tahun 2017.



:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

2 comments:

Wisata Body Rafting Green Canyon Pangandaran said...

Happy new year,menu makanan yang lezat,saya suka..

simanis ^^ said...

artikel yang bagus , coba kungjungi juga website ku >>> Website : NAGAQQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...