08 December, 2010

SELAMAT TAHUN BARU HIJRAH 1432

Assalammualaikum sumer .... :)

SELAMAT TAHUN BARU HIJRAH...

Alhamdulillah, saya dapat menamatkan tahun 1431 dgn byk kenangan manis. Byk perkara dapat dicapai, dan harapan serta doa untuk tahun baru ini agar saya menjadi lebih baik dari tahun-tahun sudah.

Apa perancangan tahun ini (1432)?
Apa perancangan anda pula?

Ingat...kalau nak berjaya sila senaraikan impian anda.

Tahun ini banyak perkara yang saya mahukan. Tapi saya tak akan senaraikan di sini. Cukup untuk tatapan saya dan yang tersayang saja. Tapi mungkin ada antara kamu kamu dan kamu (bff) dah tahu apa yang saya mahukan. Hehehehe....kadangkala sesuatu rahsia itu lebih baik dikongsi dengan seseorang atau orang2 yang boleh dipercayai.

Impian dan keinginan saya.........bukan material....tapi sesuatu yang lebih extreme dan memerlukan kerja keras serta kesungguhan. InsyaAllah saya boleh lakukan kerana saya percaya dengan kebolehan saya.


Amin.....

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...