15 April, 2012

Dia Kekasih Gelap Saya????

Wahhhhhh.....terujanya.....Siapa? Siapa? Siapa?

Sumer orang tahu (kecuali boss bongek saya) yang saya ngan hubby sdg berexam minggu ni. Posting ni iklan saja yeaaa, jap agi saya sambung baca buku lagi (struggle!!! struggle!!!) tapi nak kongsi juga cerita lawak ni, simpan lama2 tak tahan asyik nak tegelak aja.

First paper hari Selasa lepas berjalan dengan lancar. Soalan boleh tahan terangkat jugalah, tapi positively kami boleh dapat A, cuma A- or A+ saja penentunya... Chehhhhhh.... belagak erkkk. Exam start pukul 12 tgh sampai 2.30 ptg. Lepas berhempas pulas jawab pereksa, kitorag (beberapa org budak class yg biasa melepak semeja) lepak borak-borak pasal exam paper tadi. Disebabkan hujan turun dengan lebatnya, terpaksalah kami lepak dalam jangka masa yang lebih lama daripada biasa. Tetiba................. tengtengtenggggg.... adalah mamat ni keluarkan kenyataan yang menggeletek perut.

"U all maried ehhh" kitorang anggukjerrr
"Mula-mula aku ingatkan u all couple tau, lepastu aku perati lama2 aku tengok mamat nie steady jer, then aku baru tau yg u all dah kawin" wahhhhhhhh sentap!!!!!

Apa agak2nya yeaaa dia ingat kitorang ni erkkk? Huhhhh! berkasih secara rahsia di college??? 
Teng Teng Teng.....

Sabor jerlah....lepas tue start arhh dia tanya lanjut, berapa tahun dah kawin? (nak korek rahsia lah tue), berapa orang anak? apsal amik jurusan sama?

Adakah kami ni nampak macam pasangan yang baru bercinta????

Classsss youuuuuu!!!!!!!


Wahai dunia!!!! saksikanlahhhh!!!! Inilah buktinya!!!!
Gambar diambil 10 tahun yang lalu

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

1 comments:

are_lin@yu said...

sweetnya akak dlullkcik ja smai skrg.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...