01 April, 2012

TAK SEDAR - HB46

Lirik Lagu Tak Sedar by HB46

Bangunkan aku dari tidur
Sedarkan aku dari mimpi-mimpi
Yang hanyut membawa aku ke alam fantasi
Dan mungkin tak dpt aku kembali

Sudah takdir aku begini
Menyintaimu hanya dalam hati
Kau telah pergi meninggalkan diri ini
Dan tak mungkin akan kembali lagi

Tak sedar diri mu bukanlah milikku
Yang nyata dirimu kekasih gelapku
Dan hanya separuh waktu
Tak untuk selamaya

Kasihku dirimu bukanlah milikku
Telah jauh menyinta akhirnya ku sedar
Bahagia hanya sebentar
Tak untuk selamanya

Tak sedar dirimu bukanlah milikku
yang nyata dirimu kekasih gelapkau
dan hanya separuh benci
tak untuk selamanya

Kasihku dirimu bukanlah milikku
Telah jauh menyinta akhirnya ku sedar
Bahagia hanya sebentar
Tak untuk selamanya




Sekmen tajaan untuk HB46...Jom Layannnnn
:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...