28 June, 2012

Mood Kemas Beg...lalalalalala~

Hantar saya balik umah mak saya~~

Pagi ni bangun awal pagi sebab kena kemas beg. Ada 3 set beg yang perlu dikemaskan.
1. Beg en.Hubby (seorang diri)
2. Beg Aqil (juga seorang diri)
3. Beg I & Danish

Hantar saya balik umah mak saya~~

Huhuhuhu....hari ni kami akan BERPECAH!!!!! (ala-ala team Ultramen). Huhuhuuu.....en.Hubby dan aqil akan ke KL meninggalkan I & Danish, tapi mereka berdua pergi ke lokasi yang berbeza. Ha!!!! Then Aqil pergi dengan siapa??? en.Hubby akan memandu kereta ke Bangi manakala Aqil akan naik bas ke Klang. Ha!!!! Aqil naik bas??

Hantar saya balik umah mak saya~~

Tak bestnye weekend ni. Dah ler kena pergi class seorang diri, handle classes Danish seorang diri, hantar Danish ke sekolah seorang diri, makan malam berdua jer dengan Danish, tido kat rumah berdua jer dengan Danish...huhuhuhu..... (pssstttttt....jgn bagi tau orang jahat kami tinggal berdua jer skang ni). Dan malam ni serta malam-malam sepanjang 3 malam ni..... I & Danish akan tido kat rumah mak & ayah di ehemmm ehemmm...

Hantar saya balik umah mak saya~~

Mesti tertanya-tanya...apa jadi pada kami? Kemana mereka sebenarnya nak pergi? Kenapa lokasi kami berbeza weekend ni? Actually, en.Hubby berkursus & bersukan jabatannya di Bangi dan Aqil pula ikut parents I pergi Klang rumah my luvly sister sesaja jenjalan. Then, kenapa I & Danish tak ikut mereka pergi jalan-jalan? Aktiviti en.Hubby ofcoZ laaa I tak ikutkannn, takda maknanya. Tapi....huhuhu.... Mama kena kerja & Abang kena sekolah, so takleh ikut Aqil. Aqil gilahhh ngan Atok & Nenek yeaaa. Jangan noty-noty.

Hantar saya balik umah mak saya~~

Opppssss....salah, 'Saya akan balik umah mak saya~~'


Happy Birthday to my little Princess Ardini Aisyah. Mama kirim hadiah dekat Aqil ehhhh....Sorry tak dapat datang, peluk cium dari Mama. Raya nanti kita jumpa yeaaa sayang :)
:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

25 comments:

IntaNBerliaN said...

xpala... at least blik umah mak :-)

Kakcik Seroja said...

Perpisahan sementara itu InsyaAllah akan lebih mengeratkan rasa kasih sayang dan saling memerlukan. :)

Unknown said...

haha.. hantar sy blk rumah mak sy.. mcm perang besar pulak.. hihihi...xpe dear, berjauhan itu rindu2an..rindu2an nnti bertmbh syg.. :)

Cikrosecute said...

hehehe keciannya dia...macam perang besar pulak...Biasanya kalau berjauhan rindu-rinduan...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hepi birthday ardini aisyah :)

9n0L4 said...

hehe. kursus kejap aje. nnt panggil suh amek balik rumah.

9n0L4 said...

wow. ohsem sgt!! :)

Solehah Shamsuddin said...

oh ada kursus upenye.hehe

Reena Sidek said...

belum pape... mesti dah rindu-rinduan nanti... hehehehe :p

UniMeOw said...

mana ada saper antar,,balik sdri la...:p

Cendol said...

haha kesian seorang diri ye..takpe la..at leat balik umah mak kn.. :D
happy birthday jugak kat ardini aisyah :)
smoga pnjg umo murah rezeki sehat selalu n ceria

Liyana Anuar said...

baik pulak anak akak nak ikut atuk ngan nenek dia ye..hehe~

Unknown said...

hehe..part kelakar..psssst org jahat sila tutup tlinga...
memasing mempunyai hala tuju...utraman bawakan sis ni balik ke umah mummy dia..zasss! memecut laju

are_lin@yu said...

hehehe bestnya nak balik jumpa mama ayu jgk..huhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

beshnyerr balik umah mak...heppy besday princess :))

Nurul Says said...

aduih pengorbanan nii

lelamaisara said...

saya pon kalu tingal berdua je tak best je rase...harus lari balik umah mak jugak..hehehe

Masha Meisters said...

hehe...balikkkkkkkkkk kampung :)

yabedabedoooooooo.....

Miss Syahbanu said...

berjauhan sebentar barulah lebih rindu kan hehehe..

Chic Na said...

sekali sekala berjauhan kak. ada can rindu2 sket. :)

Deq's Qienz said...

xper bepisah hnya smentara jew..lgpon blik umh mak sndiri compom besttt..hihi hapi weekend cim :)

Telor Power said...

syspen betul la diawal entri....

cis!

~Cik Sweety~ said...

saspen jek kan...meh nk rompak korang dua beranak..hhehehehhe

Miss N™ said...

lebih baik duduk dekat umah mak kan...

Arina Shamsul said...

mmg weekend yang kurang best dear..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...