25 February, 2013

Layan Akustik Lagi..



Semalam saya melayan acoustic live performance dengan kawan-kawan di Gangnam Bunga Tanjung Cafe, Hotel Garden, Batu Pahat. Biasanya saya dengan en.hubby jer layan Gfadz, tapi semalam dengan beberapa orang kawan saya, kami dari Johor Bahru petang tu dan malam tu jugak drive balik Johor Bahru. Pukul 1.30 pagi dari BP terus shoot ke JB sampai rumah  lebih kurang pukul 2.45. Laju tak lah sangat setakat 140-150 kilo jer.

Sebenarnya, diorang ni yang nak sangat tengok Gafdz perform acoustic live sebab selalu tengok saya upload youtube jer. Tapi selepas pakat-pakat, maka terjadilah pertemuan malam tu. Ni tak cukup corum sebenarnya sebab ada beberapa orang cancel last minute. Pada mulanya Gfadz tak dapat datang malam tue sebab dia ada live show tempat lain, tapi disebabkan kami beriya-iya nak datang dan saya mohon agar Gfadz re-schedule semula, akhirnya Gfadz bersetuju untuk live 45 minit dari 8-8.45 malam. OK lah,daripada tak ada kannnn....

Photo: Layan live band...

Hahahaha.... giler banyaknya gelas minuman. Ni kalau tak silap baru pukul 9.30 kottt. Masa ni Gfadz dah pergi show lain, tapi disebabkan adore sangat dengan kehebatan Gfadz bermain gitar akustic ditambah lagi dengan kelunakan suaranya yang boleh mencairkan siapa yang mendengar, kami tunggu jugak Gfadz kembali semula di Gangnam Bunga Tanjung cafe pada pukul 12 tengah malam. 


Kawan saya Lis sempat lagi duet dengan Ziyad malam tue. Haaaa teka mereka nyanyi lagu apa. OPERA HIDUP okeyyyyy....! Rock tuew, jangan main-maian yeppp... Suara Ziyad ni boleh tahan jugak. Dah beberapa kali saya dan en.hubby tengok dia menemani Gfadz secara live, dan kami nampaklah perubahan yang semakin baik pada suara Ziyad ni. Suara dia mulanya kami chop sebagai suara Qasidah dan dangdut, tapi lama-kelamaan dapat rasakan kelunakannya juga.



Sebelum balik posing dengan mereka dari kiri yang duduk tue tak kenal, baru first time jumpa. Kemudian sebelah tue Napie, Gfadz dan Ziyad. Yang belakang tue kawan-kawan saya, Mazura, Nida, Lis, Zeira, its me & en.hubby.



Sebelum balik, pleasing gediks sikit dengan Hotel Garden. 


Okey....meh layan satu video yang dah siap upload semalam. Live dari Gfadz, KU INGIN KAMU





:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

8 comments:

Miss N™ said...

pergghh...terbaiklah Gfadz..boleh tunaikan permintaan pminat setia dia...

mmg ohsemlah..nanti nur ke johor pun nur nak tgk la live Gfadz ni..

akak bwkan boleh..hihih.. :)

Chic Na said...

cikna pun dah tersuka ngan gfadz ni sbb selalu tengok video2 yg akak share. huhu.. mmg kaki live band jgk cikna ni. ;)

Unknown said...

wahh syoknye dpt tgk live eh... lagu rock tuu... bkn calang2 org boleh bawak kan kak? hihiih

are_lin@yu said...

wahh rjin btl akak eh..trgin nk lpak2 gini..hehe

Cik Ai said...

wah..
best lah sis :)
layan live band mcm ni memang hapening tambah2 kalo dorang sporting :)

Anonymous said...

layan juga ye

Liyana Anuar said...

minat betul akak dengan gfadz ye~

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

aka mmg minat dgn gfadz ni yer...best tgk akak lepak2 tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...