23 February, 2013

sEbOkLaH sangattttt...



Sunyi jer blog saya ni.....huhuhuhu.....dah nak seminggu tak update blog ni. Sebok sesangat (sambil tangan dibahu).....


Serious, memang saya sebok sangat. Dan jutaan maaf juga kalau saya termiss singgah blog kalian dalam beberapa minggu ni.

Firstly sebab saya baru saja melangsungkan majlis perkahwinan gilang-gemilang di rumah
 agam kami. Semuanya kami uruskan sendiri, dan selepas majlis selesaipun kami kenalah mengemas apa yang patut, iyelahhhhkan, takkan nak tinggal jer rumah tu biarkan ayahhnda dan bonda kami mengemasnya.

Secondly...sebab saya dah memulakan semester baru pengajian saya dan en.hubby. Dalam 2 minggu ni juga akan terus-terusan sebok manjang sebabnya dah banyak assignment perlu disiapkan disamping rutin-rutin harian kami.

Kemudian.....saya mengalami sakit gigi yang sangat tidak disukai oleh ramai orang. Saya sudah ke hospital untuk membuat rawatan lanjut. Tapi doktor mengatakan gigi garham saya perlu dicabut. Tapi..........kena makan ubat dan antibiotik selama seminggu dan datang kembali minggu depan untuk mencabutnya. Jadi disebabkan kena makan ubat 3 kali ssehari, saya terkena alah perut pulak. Hurmmmm.......dugaan betul.

Ditambah lagi, en.hubby beroutstation selama seminggu di Bangi. Oleh itu semua hal saya kena lakukan sendiri, hantar anak-anak kesekolah, hantar ke tuition, mengaji....tapi yang ini tak mengapa, saya rela saja.

Tapi....dalam sebok-sebok pown saya sempat pergi karaoke dengan kawan-kawan malam Rabu yang lalu. Malam ni tadi saya menghadiri dinner CNY anjuran office saya. Ada ditawarkan hadiah cabutan bertuah ipad mini sebanyak 9 buah. Tapi saya tak sebertuah itu, saya cuma dapat voucher Jusco RM300 jer. pstttt.....tapi kan, ada kalangan kita blogger ni yang kerja satu office saya sangat bertuah sebab dia dapat ipad mini tuew.... Mesti ada antara anda dapat mengagak siapakah gerangannya. Tunggulah Ahad nanti khabarnya beliau akan up N3 guna ipad mininya yang baru tuew.... Mesti ada wajah-wajah saya menyelit di N3nya...

Hujung minggu ni juga sebok. Banyak jemputan kahwin, esok aan ke Batu Pahat dengan kawan-kawan untuk menghadiri majlis perkahwinan rakan sekolah menengah kami. Malam tu kami akan beracoustic pula dan jalan-jalan di iCity Penggaram.

Okeylaaa untuk malam ni, esok pagi ada swimming session Aqil dan Danish. 

♥ N3 tak bergambar ♡

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

14 comments:

TiranaAduka said...

salam cm
Ta dtg melawat.

Chic Na said...

busynya akak, jadual pack betul. akak kan ibu berkerjaya plus student.

harap2 dah cabut gigi nanti dah tak sakit. ;)

Miss N™ said...

wahhh..bznye kak... :)

err..kecut perut bila baca pasal cabut gigi....nur dah lama tak cabut gigi..buat rawatan pun 6 bulan skali, itupun takut2..huhuh...

Cikrosecute said...

cuti seminggu ya...patutlah blog nie sepi...

Unknown said...

hope gigi tu x lg meragam...beznye swimming

Arina Shamsul said...

pergh..mmg sibuk sangat la tu dear.hope semua urusan berjalan lancar ye :) baju tu dah dpt ke dear ? huhuhu.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

pack sguh jadual akak :-)

intanfirdaus247 said...

Salam Cm..harap CM sihat2 selalu..settlekan apa yg perlu dulu..padat kan jadual..kadang2 akak pon x sempat nak update, busy la, masalah kesihatan la..mcam2..:)

9n0L4 said...

sapekah blogger itu kak? huhu. ketinggalan cite saye ni. ;)

dya nasir said...

mmg busy.. dya sampai skrg takut cabut gigi.hihi

Nurul Says said...

gg bongsu ke dear?

Unknown said...

pergghh mmg bz la akak ni..siap p karok tu.. hahaha...

Cik Ai said...

wahh
pack betul kalo hubby xde kan..mcm2 kena buat sdiri..

Liyana Anuar said...

busy mom..hehe..moga akak sihat selalu ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...