13 January, 2013

Saya Blogger Paling Santai 2012



Baru-baru ni saya ada joint 1 segmen :

Blogger Paling Santai 2012: Cenderahati Pertama Santai Leeza


Segmen ini di taja oleh blog Santai Leeza. Yang menariknya disini........ saya adalah pemenang TEMPAT PERTAMA. Buktinya, cuba tengok bawah ni, saya dapat hadian dari Leeza.


Senarai nama pemenang pun Leeza dah umumkan di N3nya di SINI. Alhamdulillah......first time menang segmen ni. Yerlahkan, saya ni jarang sangat nak bersegmen atau ber GA. Tup tup menang pulak kali ni. Terima kasih yea Leeza. Semoga persahabatan yang terjalin di alam maya ni berkekalan.

Nampaknya hadiah-hadiah tu datangnya dari Bali. Boarding pass tu boleh laa saya guna untuk terbang ke Bali? Firstclass lagi tueeeee......

Alhamdulillah....gembira tak terkira.




:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

19 comments:

vendoline said...

Tahniah yer....untung2

Liyana Anuar said...

wah..bestnye...tempat pertama tu~~ hehe :)

Leeza Dayasari said...

Tahniah dan terima kasih daripa leeza!!!!

Miss N™ said...

wahh...tahniahh..!

dya nasir said...

tahniah kak..:D

Cik Ai said...

bestnya..tahniah sis..
rezeki tu :)

Unknown said...

wahh.. blogger paling santai! akak mmg layak pun..tahniah tau. =)

Anonymous said...

tahniah ye

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah,tahniah sis!!

intanfirdaus247 said...

WAH..cantiknya..tahniah ye

Deq's Qienz said...

tahniahh kak

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah kak nina :-)

nanieydotcom said...

Thniah kak.. Cntik!!

Nurul Says said...

Tahniah dear.... Exclusive sungguh hadiah yg dia bg siap frame!!

QasehnyaRania said...

tahniah.ciksu join juga :D

Si Matatajam said...

Tahniah Kak Niena...

9n0L4 said...

wow. tahniah kak. syoknye dpt hadiah. ;)

sHaRiNa eLyaNa said...

wah hbtnya hehe,.mmg santai la hehe

Chic Na said...

bertuahnya.. tahniah kak. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...