08 September, 2011

9 Tahun Lalu, Ku Dipinang Dengan Bismillah...Maka Berakhirlah Pencarian Cinta

Alhamdulillah......

Hari ini genap usia pernikahan kami 9 tahun. Berbagai ranjau, onak dan duri kami tempuhi bersama. Suka, duka, tawa, nangis, canda, sendu, di harungi dengan kematangan. Semoga semua yang kami lalui akan dapat menyuburkan lagi hubungan suci kami.

Semuanya sudah tersurat dan tersirat. Pertemuan, perkenalan, peminangan, pernikahan diaturkan dengan izin Allah, kerana Dialah penentu segalanya. Kami bersyukur kerana dipertemukan di dunia dan berdoa akan tetap kekal di syurgaMu Ya-Allah.

Allah telah memberikan kita cinta,
untuk kita semai dan bajai bersama.
Allah anugerahkan kita kasih,
untuk kita berbagi rasa bersama selamanya.
Atas restu Allah, kita memiliki antara satu sama lain
Atas restu Allah, kita mencintai antara satu sama lain
Atas anugerah ini, kami mulai dengan
BISMILLAH.......



* Sayang, ku bersumpah sampai mati hanyalah dirimu.....

Di Penghujung Cinta

Tiada lagi cinta lain selain cintau kau dan aku.........



* Sayang..... memang kamu benar2 telah mengotakan janji mu kerana selama ini tiada sedetik pun kau mengabaikan ku...... Syukur pada Mu Ya-Allah

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

9 comments:

CT said...

dh tamat episod cintan cintun fokus rumahtangga plk...hehehe

http://batulesung.blogspot.com/2011/09/terujanya.html

NormaLiza Mah said...

singgah2 jer.. usha entry n iklan.
moga dpt tambah $$$ tabung blog dgn isaha iklan...
jom singgah.

Yan said...

suka gak lagu ni. tapi tak tahan tu, pinang dengan bismilah kok pakai baju kemban..hee

Dhenok said...

happy anniversary ya cik..segera bikin adik untuk si kakak.. hehe

honeysweety said...

salam kenal
saya suka judulnya ku dipinang :) salam kenal

~izan~ said...

salam kenal,

berumahtangga pun masih bercinta kan hehe..tu yg best tu hehe

rindu madinah said...

kak nina...
alhamdulillah... complete sudah satu kehidupan...
sesungguhnya..jodoh ditangan Allah.. semoga akak bahagia hingga ke akhir hayat...
cinta dlm hidup sy slalu tidak berpanjangan...so, sy da mls untuk mencari.biarlah ia dtg sendiri. sperti cerita akak...dan bahagia kekal smpai skrg...hingga akhirnya..amin....

Cinta Misteri said...

Aduhai....thaks to all; CT, Normaliza, Kak Yan, Mas Dhenok, honeysweety, izan & my luvly sista Farah.

Cinta Misteri said...

Sayangku farah....jgnlah bersedih jika cinta tak kesampaian. Allah beluh nak temukan dgn jodoh yg baik belum tetntu jodoh itu tiada.

Akan sentiasa doakan Farah bahagia & temui cinta sejati.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget