17 September, 2015

Pontianak Taman Scientex

Maaf laaa kalau cerita ni menjengkelkan atau mengaibkan. Tapi, sekadar mahu berkongsi je, bak kata orang tua, kalau nak bersuka-suka kenalah bersama-sama. Kalau gelak ramai-ramai lebih meriah dan dapat menjana suasana riang gembira.

Ini kisah hantu pontianak ke ntah langsuir ke tak pun tuju-tuju tak berkepala yang berjaya dirakam di Taman Scientex, Masai, Johor Bahru. Persoalannya betulkah itu memang mahkluk sebenar atau sekadar replika untuk menakut-nakutkan kutu-kutu rayau malam atau perompak pecah rumah di malam hari. Tak pasti!!! Tapi, ianya kelihatan seperti tergantung dari sebatang tiang lampu yang tiada mentol atau tidak bernyala. Dah tengok?? NAH....




Seram tak?

Diulangi...kalau betul..... saya takda niat nak aibkan susuk tubuh ponti tu. Kalau betul......pasti masa hidupnya susuk tubuh tu sama seperti kita, cuma cara matinya atau amalannya yang menjadikan dia begitu. Tapi........betul ke???

Maaf laaaa, kalau ada yang terbaca gurauan malam hari kami. Kami memang suka berseloroh, sebab kakak saya tu memang kami selalu usik dia ponti sebab dia ada taring 2 batang seakan-akan Drakula. Hahahaha...takyah bayangkan laaa rupa kakak saya tu macam mana yea.




Jangan ambil hati yaaaa....

Tapi....betul ke? Ada sesiapa yang tinggal di Taman Scientex Masai, Johor Bahru mengesahkan cerita ni?

posted from Bloggeroid


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

2 comments:

Yana Libra said...

Ada benda tersangkut kot tu?

Siti Rohaida Yusof said...

wallahualam...rasanya tak kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget