07 September, 2009

7 tahun

Diam tak diam, dah 7 tahun usia perkahwinan kami. Tapi tahun ni takde sambutan istimewa seperti tahun2 yg lepas. Almaklumlah, bulan puasa, ditambah lagi kami baru pindah rumah baru, terkejar sana, terkejar ke sini. Sebenarnya tak perasan pun aniversary dah sampai. Tu sebablah tak plan apa2.

Selama 7 tahun ni, macam2 kami dah tempuhi bersama. Susah, senang, gembira, sedih... Doaku agar perkahwinan kami akan terus tetap bersemi, abadi sehingga hujung nyawa.

Amin......


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

3 comments:

rahasia yang terabaikan said...

Selamat malam kawan,salam kenal dari saya,terimakasih telah menambah wawasan bagi saya dengan tulisan-tulisan yang bermakna
Temukan rahasia terabaikan dari huruf hijayah dan kehebatan budaya kita antara lain kisah perang baratayuda yang sebenarnya jauh lebih hebat di bandingkan kisah fiksi dari negara lain.....baca artikel lengkapnya di rahasia dari yang terabaikan atau
curahkan kegelisahan hati anda seputar cinta di manajemen cinta
senang berkenalan.....

rindu madinah said...

apo bondo org kat atas komen tu... pelik sgt bunyinya..hehehe
kak nina mcm lydiawati time muda2 dulu...hehe
smoga perkahwinan akak berkekalan hingga hujung nyawa...
smoga dpt anak byk2..
tahniah..naik umah baru...
nnt bilo den poi jb lagi, den singgoh umah yo..

Norazlina Ismail said...

Hye farah, thks for comment. Apa katanya, cam Lydiawati...? Mak aii jauh benau. Ekau buto ko? Dah nak raya ni, kalau ekau poi jb singgah ler umoh kak yer.
Farah, comment atas tu ok what, apo masolahnyo plak, indonesian kali, sat kak check.

BTW,thanks for comment 'rahsia yang terabaikan'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget