18 November, 2011

Juara Lagu ~ Separuh Masa Pertama

Hahahaha....macam salah jer tajuk entry saya tu erkk...

Ni kes terbawa2 game Harimau Malaya ngan Garudek Indonisiak semalam. Gol Malaysia 1 yang masuk masa separuh masa pertama. Tapi....sebenarnya memang nak cakap pasal Juara Lagu pun.

Baru jap keputusan separuh akhir pertama di umumkan.
~ Kisah Hati  ♥  Aliah
~ Mata Hati   ♥  Nubhan
~ Beribu Sesalah  ♥  3 Suara
~ Awan Nano  ♥  Hafiz
~ Gadis Semasa  ♥  Yuna


Agak2nya lagu manakah antara yg terpilih buat masa ni akan jadi juara? Kalau tengok btul2, macam ada 2 lagu yang paling potential untuk dinobatkan juara. Hehehe....plihan saya......
   
BERIBU SESALAN 
AWAN NANO

Tapi yang penting, saya nak tengok kemenangan Malaysia di tangan Myanmar esok. Jangan sampai terlupa yea geng, kul 5 petang. Yang ada Astro tue, nengok kat astro lah coz ada HD, syoookKK weii... (tapi rumah saya takda Astro).... So, saya tengok kat MAMAK....yeaaaaa.....

Lagu ni best tak? Agak2 leh masuk juara lagu tak kalau masuk carta 30?


Saya dah semakin suka dgn lagu nie...
Tak kesahlah sapa yg tak suka tue...POYO sgt sapa yg tak suka tue.

HARIMAU MALAYA  PASTI MENANG!!!


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

1 comments:

Cinta Misteri said...

Best moment of 18;
Jaringan oleh pemilik Jersi no.18
Penjaring berumur 18 tahun
Jaringan mencecah minit ke 18
Esoknya bertarikh 18 November

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget