22 November, 2011

Petanda Awal Indonesia rebah di tangan Malaysia

Hahhhhh!!!!! Awal2 lagi kami tau dah Indonesia akan kalah!

Inilah buktinya.....tiba2 cawan yg menjadi kontroversi tiba2 jatuh & pecah...
Satu petanda yg baik.... jadi saya makin berkobar2 untuk mencari port menonton bola 
HARIMAU MALAYA baham GARUDA INDONESIAK

Port baekKK punya kat SINGGAH SELALU, DANGA BAY

Sebelum game bermula....baik kita makan dulu.
Bang!! amek order!


Situasi yg meriah di SINGGAH SELALU

Kedatangan Dato Sri Hishamuddin Tun Hussin Onn 


 Nyanyi lagu NEGARAKU....semua berdiri tegak & bersemangat menyanyi

Detik GOL balas Malaysia  1 - 1
Thank you Asraruddin Putra

Penalty......

Gila lama weiiiiii game Final Sukan Sea. Separuh Masa Pertama + Separuh Masa Kedua + 15-15 Masa Tambahan + Sepakan Penentu Penalty. Dapat dirangkulkan game semalam adalah yang paling hebat abad ini. Gila tak hebat, yang tengok pun macam nak tercabut jantung, apa lagi yg main tue.

Syabas untuk kesebelasan utama HARIMAU MALAYA

Penjaga gol: Khairul Fahmi Che Mat dan Mohd Izham Tarmizi.
Pertahanan: Mahali Jasuli, Mohd Muslim Ahmad, Mohd Fadhli Shas, Mohd Amer Saidin, Fandi Othman, Asraruddin Putra dan Zubir Azmi.
Tengah: Baddrol Bakhtiar(kapten), Wan Zaharulnizam, K.Gurusamy, Shukur Jusoh, Irfan Fazail, Yong Kuong Yong dan Nazmi Faiz.
Penyerang: Syahrul Azwari, Thamil Arasu, Izzaq Faris dan Fakri Saarani.

   

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

5 comments:

Liza Ismail said...

Memang rasa bangga saat kemenangan dan nyanyian lagu NEGARAKU dimainkan. I duk sorang2 kat umah pown terpekik2 dan berdebar2 tengok game tu. Memang game malam tu, game terBAEKKKK...SYABAS ANAK DIDIK ONG KIM SWEE!!

Cinta Misteri said...

GAME BOLA TERHEBAT ABAD INI

Zamri said...

Game Yang mendebarkan

Waniey Irwansyah said...

hahaahha....like...like!!!!petanda awal....love u HARIMAU MALAYA~~~~~~~

Cinta Misteri said...

"MEREKA tak hormati kamu, tak hormat bendera kita, tak hormat raja kita dan mer...eka tak hormat ibu bapa KAMU. Kalau KAMU benarkan ia (kekalahan) berlaku, maka KAMU adalah pengecut. Kamu mesti ajar mereka kehebatan seorang warganegara Malaysia..""Kita kalahkan mereka bukan sekali tapi dua kali dihadapan jutaan penyokong setia mereka. Kita tunjukkan bagaimana melakukannya"

-Ong Kim Swee-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget