13 November, 2013

WW : MENJEMAH KE KOTA SINGA

Tarikh keberangkatan : 10 Nov 2013
Keahlian Jemah : Saya, Ryn, Lis, Nieda, Fara, Zeira
Tujuan Penjemahan : Jalan- jalan nyoping dan exercise kaki













Sorang jer takde sebab berpantang. Next time yea Cik Lina

Mood : Happy
Jumlah langkahan kaki : Melebihi 10, 000 seorang

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

18 comments:

kayyana said...

bestnyer... meriah gitu ahli jemaahnye.. hehehe

Cik Nur™ said...

bestnya..!

meriah betul nur tgk pict tu.. :)

Riedaffya ibrahim said...

mesti best kan g kota singa...yg penting enjoy kan cim..

Deqla Manjew said...

wahh syoknyer.. menjemah? mcm pelik jer.. hihi.. kak jemah la yer kak??

Mrs Velentine said...

bestnya kak...geng jemah pun ramai

m.u.l.a.n said...

seronoook nya.. esp with loved ones..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

bestnya..tak pernah jejak lagi. insyaallah suatu hari nanti..

Sylarius Yusof said...

Jalan-jalan berjemaah macam tu takda la rasa lenguh sangat. Seronok lagi ada la. Hehe

Nastyna said...

wieee bestnya menyinga.

Azlan Strider said...

fuh..jauh gak melangkah..orang tua tua memang kata jauh perjalanan luas pemandangan tetapi sebenarnya jauh perjalanan sakit kaki gak..hahaha

Regards,
-Strider-

Cik Aini said...

ramainya CiM..
meriahlah g ramai2 menjemah mcm ni :)

LYAfrina said...

yuhuu..
bestnyer.. tringin jgk nk kesana.. klo ade rezeki la.. insyallah

Rosmiza Ali said...

Wah syoknya! Dah dapat jejak kaki ke Kota Singa.. Mieza tak taula bila nak jejak.. One day in Shaa Allah.. =)
http://miezashaklee.blogspot.com

lelamaisara said...

wah syok nye akak jejalan eh...ade ole2 untuk sya tak..hahhaha

izan mama mia said...

wah seronoknyer mereka semua tuu

Karukord jagau said...

aik....awat g x ajak aku sama :)

Yana Libra said...

jalan dgn kawan2 ke? seronok tgk~ :)

are_lin@yu said...

paling best jln2 ngn bff..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget