09 June, 2011

Aqil & Danish bercuti

Bila cuti sekolah...mama & pap pun honey moon jugak. Dalam 2 minggu ni, hepilah mama & papa berdua2an kat rumah. Minggu pertama 2 hero ni tinggal dengan nenek di Taman Gembira coz bercuti dgn Naufal & Naqeeb. Gembira btul diorg tue kalau dah berkumpul berempat. Rumah nenek tak usah cakap lah, memang macam tongkang pecah. Tapi, biasalah Atok dan Nenek mana nak marah2 sangat.

Minggu ni pulak, hero 2 org ni tinggal pulak dengan Mak Tok & Bak Tok di Kampung Batu Pahat. Takut jugak mama nak tinggalkan kat kampung, nak-nak Aqil tu yg tak biasa. Tapi bila di ajak balik, mulalah mencebik.

Aqil: Mama, Adik nak tinggal sini...
Mama: Boleh percaya ker ni?
Aqil: Abang kan ada..Kakak Banana pun ada jugak
Mama: Kakak Banana nak jaga adik ker?
Nana: Boleh (sambil angkat tangan)

Siap berikrar lagi...

"Saya...berjanji...tidak akan nakal...Saya...berjanji...tidak akan gaduh...Saya berjanji...akan dengar cakap...Mak Tok, Bak Tok, Mak Long & Pak Long"

Hehehehe....

Hari ni, dah masuk 2 hari diorg kat kampung. Hari ni jugak takda electrik kat rumah agam tue, so Mak Long & Pak Long bawaklah kanak2 nie bersiar2 di bandar. Ni antara gambar2 yg di MMS kan ke mama....


(Pkl 2pm....kat mcd bp....)

(Mama working, jgn noti)



(OK mama... Kiter org di sini x noti2 pon...
Don't worry mama...)


Hehehehe....rindunyaaaaa....nak nak yg cumelll sgt tue (Aqil)



:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget