23 October, 2011

Ladies Nite~~~22.10.11

Dalam kesibukan membuat assignment, masih sempat lagi memenuhi ajakan kawan2 sekolah untuk keluar berkaroke. Nasib baiklah hubby saya ni sporting dan sangat memahami. Lagipun kami bukannya melakukan perkara-perkara yang tak baik dan menyalahi undang2 negara serta undang2 rumah tangga. Begitu juga dgn hubby kawan2 saya yang lain. Kami semua sudah berkeluarga, masing2 bekerjaya dan ada antara kami yang mempunyai aktiviti lain seperti belajar dan berniaga. Tapi, sekali-sekala keluar bersama selain berseronok dan bercerita hal masing2, kami juga berkongsi rasa suka duka sepanjang kehidupan seharian bersama keluarga.

Macam-macam cerita kami kongsikan selain berkaroke. Dari isu2 semasa, masalah negara, isu rumah tangga, sampailah isu yg ntah apa2 ntah. Bertukar2 cerita dan berseloka sangat seronok sebab semua ada cerita masing2. Bila ada cerita lawak, bagai nak rak kitorg ketawa. Bila ketawa kat dlm bilik karoke ue, tak ada sapa nak kesah. Ketawalah, kuat2 pown takpa takda sapa nak pandang. kalau nak menangis pown, mengangislah, takda sapa nak kesah. Hanya kami2 saja.....

Begitu juga dengan cerita masalah rumah tangga yang ada pasang-surut, tapi kalau tidak diluahkan ianya akan menjadi kudis yang akhirnya memakan diri. Jadi, dengan adanya aktiviti2 seperti ini, disamping meluahkan rasa dan masalah, kami mencari penyelesaiannya. Sekurang-kurangnya kami tidak mahu rakan kami bersendirian menanggung masalah, kalau tidak ada jalan penyelesaian, sekalipun tapi setidak2nya kami akan menjadi rakan dan teman yang sentiasa sudi mendengar masalah rakan dan memberi semangat untuk rakan meneruskan kehidupan.

Jom nengok kami2 yang chumel nieyhhhh....




Hahahaha....sbb karoke mlm ni jugak, saya baru tahu ada kumpulan nama nie;

Bukan tue jer, sy jugak baru tahu si Mek Siti nie ada lagi nie;
 

Lepas karoks, kitorg gi supper kat Sayam, Stulang. Thanks utk baskin nie, lupa nak tanya nama kumpulan diorang. Suara sedap boleh tahan, lagu pown best2...ikhlas lah nak bagi berapa yea bagi sesapa yg dengar diorang perform. Bagi support skit kat budak2 nie....

 
Ni plak pic kitorg makan malam yg tak seberapa kat Sayam....



5 hrs with u (Sagi, Zurra,Ryn, Lis, Faradila)...from 9pm~2am, its a very enjoyable time....... 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ (pls take 1)



:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

1 comments:

Anonymous said...

[url=http://www.bilansy-roczne24.bydgoszcz.pl/2011/07/12/a-moze-rewal/]noclegi rewal[/url]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget