23 July, 2011

Android Baru Saya

Saya dapat gadjet tablet yang baru... mudahlah kerja2 saya nanti, nak tulis blog, buat assignment, karang ehemm ehemm... search itu & ini. Terima kasih En.Hubby.

Mempersembahkan Android saya yg baru......


Banyak juga nak kena upload mula2 nie. Microsoft office pown takda lagi, tapi masih boleh buka file2 yg disave dlm pendrive. Size nya yg kecil memudahkan saya nak bawa pergi mana2, letak jer dalam handbag & tak lah berat sangat pown. Sebelum ni cuma guna laptop & handphone. Kalau laptop susah nak bw, berat dah kadangkala guna sekejap dah abis batery coz lupa nak charge, bila handphone plak, limited ada file2 yg tak dapat buka, kadangkala loadingnya lama sgt, jenuh tunggu. Tapi Android ni, kelebihannya selain kecil & senang bawa, baterinya tahan lama sampai setengah hari guna non-stop, boleh save pdf file yg byk, cuma taksure lagi berapa limited capacitynya.

Haaaaa....mari upload nota byk2.....suka suka suka

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...