02 July, 2011

Metrojaya Carnival Sales kembali!!!!!

Hooorayyyyy!!!!!! Acara tahunan yang dinanti-nantikan. Pasti saya tak akan terlepaskan peluang ini. Memang gila punya sales!!!

Janji dgn Nae & Zar pukul 10am, tapi saya terlewat skit. Malangnya dua-dua tu dah kepenatan then nak gi makan Soul Garden & tengok Transformers. Tinggalah saya keseorangan, tapi tak apa....shopping must be fun.



Memang giler ahhhh. Tapi harini saya cuma habiskan RM322.50 jewrrr. Cuma brg2 keperluan dan baju2 skit. Penat gak mengheret beg sandang yg Metrojaya bekalkan tu. Bayangkan, 2 beg penuh cuma itu jer hanga yg saya bayar.


Antara brg2 yg saya dpt mcm handbeg, pillow & bed sheet (dpt masa happy hour). Happy Hour mmg murah boleh smpi 90% tuee. Then baju kemeja utk hubby 2 psg, gincu & compact powder, sabun mandi murah giler, baju2 utk anak bujang & sepasang baju utk Princess. Pastu adalah brg2 rumah utk raya mcm bantal cover, beberapa helai alas kaki, runner table.
Special skali birthday prezen utk Hubby pada 14 July, Ayah pada 15 July & Emak pada 23 July.

Yang ni handbag Polo, harga asal RM159.90, tapi saya dapatkan masa Happy Hour cuma RM31. Giler takkk? Nasib arhhh sapa yg kena pijak tadi.

Masa nak bayar tak perlu beratur panjang2 walaupun org ramai giler. Metrojaya sediakan 30 kaunter pembayaran. Dasyat tak? Lepas bayar yg ni, saya dapat Voucher sebab guna Debit card Maybank RM30. Pastu masuk balik unuk dapatkan 2 helai Triump (eheemmm ehemm.. yg paham jer tau apa tue). So, tengok baper % Triump bg untuk selai kalau saya boleh grap 2 dgn RM30.

Hahahahahaha..... wajah kegembiraan selepas membei belah.
Esok saya nak pergi lagi dgn hubby
Reason: selai kemeja yg saya beli tue dia tak muat-nak mintak tukar.
Esok guna kad debit you yer yang! :)

p/s: Sales memang akan buat saya giler

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

1 comments:

Jeffreyqfcv said...

These nurses work in fast-paced, challenging environments. Skilled Nursing Jobs Philadelphia Pa It would be pleasant to include the kind of extra curricular activities conducted during your academics and how actively you participated. A lot of hard work and perseverance is what drove many of them become what they are today.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...