30 July, 2011

Kemalangan Ngeri di KM201.5 Taiping Arah Selatan

Entry semalam tak masukkan gambar, ni saya dah masukkan beberapa keping gambar kemalangan ngeri di KM201.5 Lebuh Raya Utara Selatan selepas Hentian Rehat dan Rawat Bukit Merah, Taiping, Perak.

Ni lah adik kitorrang....uihhhh, banyaknya darah. Macam parah ajer nih, tapi sikit jer rupanya.

Orang ramai sedang menyusun gula untuk digunakan sebagai tangga kecemasan untuk penumpang terutama wanita dan kanak2 keluar dari dalam bas melalui tingkap yang dipecahkan.



Mendengar cerita mangsa (Adik kitorg lah tue) dia terpegang cebisan daging manusia ketika sedang meraba-meraba di bawah kerusi mencari cameranya yang terjatuh. Kemudian, dia boleh pulak tanya pada rakan disebelah, adakah itu milik kawannya. MasyaAllah......

Ada seorang bayi comel juga tercampak dan tergolek di dalam bas tersebut ketika kejadian berlaku, tetapi mujurlah bayi tersebut tidak mengalami kecederaan.

Video ini telah diambil oleh seorang amatur pada siang hari selepas kejadian. Kalau tengok keadaan bas memang sangat ngeri lah. Adik kami tu duduk pulak sebaris dengan tempat duduk driver yang mengalamai kerosakan teruk. Perghhhh.....ngerinya.


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

2 comments:

Ieyqa Adam said...

alhmdulillah radi ta pape kan. nie kwn dia kat bfsu. hehe ;)

Cinta Misteri said...

Hye Ieqa, salam ramadhan.
Alhamdulillah, Radi selamat & dilindungi Allah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget