01 January, 2012

SEGMEN tajaan.... "Bloglist X-Change" dan "Review Ur Blog"

Wahhhhh....suka kalau ada blogger bukak segmen ni. Disamping memfofuleR kan blog I, segmen ni pun akan menaikan ratting blog I, dan juga menambah sedikit pendapatan tabung maya blog I.


Ngehh...ngehhh...neghh... Panjang btul title N3. Hurmmm tak kesah lar. TQ-TQ, Toceh-Toceh, Vanekem, Terima Kasih untuk bakal Pengantin:
Chix Iz.

Kalau kawin, u alls jemput tak kita-kita ni erkkk? Alamatnya kena buat kat i-City lah yea, takda makan nasi minyak untuk blogger, u alls bagi loLip0p jewrrr dah kira oraittt....

Jangan marah yeaaa....comellah lesung pipt dia tue...hehehehe
Kalau nak tau, cik abang sebenar sebelah tue adalah idola akaQ...
Abang Anuar Zain

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

2 comments:

KizZ said...

Hihi..sori lambat baca komen.. haha siyes kelaka..Buat Kiz tersenyum je baca entri...siap edit muka tu..very kreatif la...TQ TQ TQ and Toce toce too oke...

P/S : Urm esok Kiz letak link kat sidebar kayh..hari ni dah tak larat..banyak kerja nak kena buat..ye

Cinta Misteri said...

hehehe.....vanekem.

nilah jadinya bila dah takd0p kojer. nasib plak korg yg kene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget