04 January, 2012

Sekolah Sesi 2012 bermula

Esok dah Sekolah!!!!! Yeahhhh!!!!

Apa lagi erkkkk....
>Beg sekolah dah kemas
>Baju dah gosok, licin2
>Tali leher.....hurmmm last year punya
>Songkok dah berus
>Tali  pinggang....ada tak erkkkk? Ayoyo!
>Kasut dah kapor, tali dah ikat
>Buku dah check, siap tulis nama
>Buku dah sampul, yg rabak dah modified
>Pensel, pembaris, robar, pengorek, kaler, completed




>>Lencana lom dapat, takleh jahit lagi
>>Baju sekolah adik dapat esok
>>Buku sekolah adik pown dapat esok

♥ esok 2 Hero akan bangun pagi2 dgn semangat baru...

Belajar rajin2 yea Adam Danish & Aqil Hail
Amin......

p/s: Ntah macam manalah first day Aqil erkkk? Esok Mama buat special entry utk Aqil.
:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

8 comments:

Lis Halisa said...

complete sudh..mak yg risau eak..hehehe...

Bob Nazri said...

aku tgk emak nya yg ya2....ke mak nya yg nak kesekolah...ehhh

Liza Ismail said...

buku da sampul? masa skolah dulu ingat lg ayh sampulkan. bekal? bekal slalu tinggal kat skolah. socks da cari. dulu tiap pagi berarok cari socks

Liza Ismail said...

buku da sampul? masa skolah dulu ingat lg ayh sampulkan. bekal? bekal slalu tinggal kat skolah. socks da cari. dulu tiap pagi berarok cari socks

Cinta Misteri said...

Sis Liza, sampul buku skang senang dah ada gam. tinggal selitkan stick jer dah siap. tak mcm kita dulu erk... ayah belikan sampul buku yg besar tue (size sampul meja) nak potong punyalah payah, bentang 1 rumah. hehehehe...

socks pown dah beli baru, yg tahun lepas sumer ucu dah rembat buat main bowling @ futsal, sumer bocor

Jeff Chuah said...

My sister oso start school today...haha

hanaahmad said...

seronoknya! saya suka dengan budak kecil. ;)

Fitri Senin said...

Salam.. Nm ank sy Raif tp sbb dia pelat dia xpandai sebut nama sndr.. Maka kalo tanya pape dia bahasakan dirinya "Raish" dan umurnya br 2thn 2bln

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget