27 September, 2012

Setingkat lagi...

Alhamdulillah, semalam usia saya meningkat setahun lagi. Saya tak suka sembunyikan usia saya, dan dengan bangganya saya mengumumkan di sini saya berusia 32 tahun.... weeee~~~~~~

Bersyukur saya kerana Allah s.w.t masih memberikan saya peluang untuk menghirup udaranya secara percuma serta berpijak di buminya tanpa sebarang bayaran. Saya diberikan kebebasan untuk pergi ke mana saja yang saya suka. Sungguhpun begitu, saya sangat menghargainya dengan membataskan pergerakan dan pergi ke tempat-tempat yang hanya diredhai Nya. Amin~

Terima kasih kepada semuanya mendoakan saya semalam sama ada secara langsung, melalui SMS, panggilan telefon, ucapan secara terbuka di FB dan juga di blog yang tercinta ini. Kalau ada yang perasan N3 saya semalam bertajuk GLAMOROUS. IhiikkkK, actually saya perasan diri sendiri, tiba-tiba jadi famous dalam 1 hari, terasa macam ada ramai sangat peminat. Hehehehe....

Ucapan saya dipagi yang hening semalam:

" Alhamdulillah, pagi yang indah. Moga berkat hujan pagi ini memberikan seribu rahmat pd kita semua. Hujan yg turun diharap dpt menyiram doa2 kalian agar subur dan makbul."

♥ terimakasihsemua ♥


InsyaAllah saya akan berusaha untuk menjadi insan yang lebih baik dari hari-hari yang saya lalui sebelum ini. Kerana ketidaksempurnaan inilah yang mengajar saya erti sebenar hidup ini. Saya tak sempurna tapi masih mengharapkan kesempurnaan untuk insan-insan di sekeliling saya. Saya sangat bersyukur kerana sepanjang 32 tahun ini saya dikelilingi oleh insan-insan yang benar-benar menyayangi saya. Saya berdoa dan mengharap agar Allah s.w.t. tidak putus-putus memberikan saya nikmat itu.

Terima kasih Allah atas segala-galanya.




p/s: jgn tanya hadiah apa...itu semua rahsia :)





:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

27 comments:

kinara kinatara said...

heppy blated bday akak...:)

Cik Nur said...

Moga akak sentiasa di berikan kesiahatn yg baik... amin..!

C'Jai said...

Sanah helwah...moga diberkati umurnya..akak 29 september...hehe..

ANIM said...

selamat ulangtahun...semoga apa yang diimpikan dimakbulkan Allah SWT.

Deqla manjew said...

lorh.. baru nk tnye hadiah apa tetibe dah kena warning.. hihi...happy belated befday sis.. dah 32? wahh.. awet muda gitu... so, sis cim ni rupanya tua setahun je la ngan akk deqla.. huhu.. siyes baru tau umo sis... moga pjg umor dan murah rezeki sis sefamily.. :)

Chic Na said...

Alhamdulillah atas kurniaanNya. moga semuanya terus berkekalan. Ameen. ;)

Mira Adzlia said...

hepy belated besday kak..smuge pjg umo, mrh rezki & bhgia dunia akhirat :)

TiranaAduka said...

syukur alhamdulillah.

TiranaAduka said...

from ta too

TiranaAduka said...

amin.............

TiranaAduka said...

masuk era 30an sudah...huhu

TiranaAduka said...

amin dr ta

TiranaAduka said...

sis c'jai
I like.

TiranaAduka said...

moga diberkati oleh NYA'

TiranaAduka said...

amin.amin.amin

Masz Sidek said...

maaf lambat ucap selamat...

selamat ulangtahun kak...
semoga segala apa yg dihajati dimakbulkan Allah...

Miss BaNu said...

happy belated besday kak ..moga sentiasa bahagia n happy2 selalu aminn...

lelamaisara said...

Amin.....Happy besday kak....

Arina Shamsul said...

happy belated birthday lalink :)panggil kakak boleh?ngeeee..

Doakan semoga ALLAH panjangkan umur murahkan rezeki dan bahagia bersama orang2 tersayang ..amin~

nak nyanyi ke dear?takyah la ek,kang pitam lak birthday girl...hahaha.

take care dear :)

are_lin@yu said...

bday akak ka??selamat hari lahir yg ke 32 akak ;-)..moga murah rezeki dan dipanjang umur ;-)...muda lgi tu..peace!!hehe

Cik Aini said...

Aminn.moga doa akak dimakbulkan Tuhan.
akak..oo akak,
ececcece trs jd akak gitew :)

Solehah Shamsuddin said...

happy birthday akak. smoga apa yang dihajatkan tercapai jua

dya bunga said...

selamat hari lahir kak..semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..=)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hepy belated besday kak..moga panjang umur murah rezeki...

N.Aima K said...

Happy Belated birthday dear ;)

wan nurul hezrina said...

aLHAMDULILLAH MENINGKAT lagi setangga..amin..alhamdulillah..semoga terus kekal bahagia..panjang umur lagi untuk tahun2 akan datang,semoga sentiasa diberi kesihatan yang baik dan diberi ketabahan harungi hidup sebaik baiknya..juga diberi rezeki yang melimpah ruah..amin

9n0L4 said...

hepi belated befday kak. moge sehat sokmo. nak jugak tanye, hadiah apeeeee? ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget