28 September, 2012

Senyum Simpul :))

Jom senyum simpul ramai-ramai...





Maaf kalau saya jarang berN3, jarang BW, jarang singgah ke blog2 kalian, jarang bertanya khabar. 

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

24 comments:

Cik Nur said...

nur tgk simpulkan senyum..nampak x...? hbihihi..

BTW kiut2 la semua kucing tu..!

Mrs Velentine said...

comel

Cendol said...

hahahaha comelnye senyuuummm lempang nanti!!haha

Chic Na said...

senyum malu2 kucing namanya tu. huhu..

akak bz ke? takpe. cik na tetap dtg sini jugak. ;)

~Cik Sweety~ said...

ngeri tgk senyum kucing hitam tuh..hihihih

Yana Libra said...

senyum~~~ :)

bwh skali tu senyum gak ke tu?? huhu~

Yana Libra said...

senyum~~~ :)

bwh skali tu senyum gak ke tu?? huhu~

izan mama mia said...

tersimpul simpul senyum..hihihi

Cik Aini said...

senyum simpul erkk:)
jom CiM kita sama2 senyum simpul giteww :)

Si Matatajam said...

Bestnya senyummmmmmm.... M pun nak senyum gak kat sini...(^_________^)

Solehah Shamsuddin said...

comelnya kucing2 ni. nk senyum jugak :)

Deqla manjew said...

tgh senyum simpul jugak ni tgk meow2 comel ni... :D

TiranaAduka said...

kalau tikus lalu senyum tak? Ekekeke

Terima kasih sudi tinggalkn jejak.....sapa lg nk bantu jika bukan darah dagibg sendiri......nk minta tolong saudara yg lain meereka pun sama cam keluarga ta..........................pejamkn mata je waktu tu...duit abis ta cari lg selagi tulang 4 kerat ini diizikan olehnya..
Terima kasih sudi singgah ke teratak buruk TA.:)

dya bunga said...

comel lah kucing tu bila senyum..dya pun nk senyum jugak..=)

eMMe said...

senyumlah... agar hari ni hari yg ceria buat kita semua...

IntaNBerliaN said...

comel.. siap guling2 lagi :-)

E'in said...

kite pun ngah senyum simpul nie.. hahahahahaha

LYAfrina said...

hehhe.. senyum ;-)

are_lin@yu said...

hehehe alahai sweetnya yg no 3 tu..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

CIM sory sgt nah lama dh wani xsinggah sini...

alolo comel jer kucing tu senyum simpul hehe

Ain Dzaya said...

senyum simpul la sangaat kann..tarik pipi kanngg!!

btw ain da masukan CIM dlm bloglist gsf...and DAH LAMA follow..saya orang baru gsf^^ haii

N.Aima K said...

comel jee

wan nurul hezrina said...

num2 ngan 4 tuh bukan kata senyum dah berdekah ketawa nak2 pic akhir2 guling2 gelak.nak gelak gak nengok

9n0L4 said...

kiutnyeeeeeee kucing tersenyum simpul. hee. tu haiwan. kalau kite yg senyum, mesti lgi manis kan. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget