03 October, 2012

WW : LOKASI SEBENAR GAMBARAN DI WANG KERTAS

Hai semua, selamat hari Rabu. Ni nak cerita pasal hari kurang bicara. Cuba tengok beberapa keping wang kertas di bawah, saya terjumpa di blog Ranting Patah. You all biasa tengok wang kertas negara lain? Haaaa meh tengok sini, dan kita tengok sekali lokasi sebenar gambaran yang dilakarkan di wang kertas tersebut.














Lihat gambar pada wang kertas atau duit tersebut agak sama bukan dengan keadaan dunia nyata? Memang kreatif dan berjiwa seni kepada pereka asal gambar pada duit ni kan?


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

14 comments:

thenunu said...

ooooo sangat kreatif :)

Mira Adzlia said...

menarik sume tmpt tu :)

dya bunga said...

mmg kreatif..

are_lin@yu said...

aha lah first time ayu tgk..mnarik!

Chic Na said...

yelah.. memang sama. baru tau ni. hihi..

kak, semalam dah ambik kat skynet. terima kasih banyak2. terharu sgt. ~hugs~ review nya nanti. ;)

eMMe said...

betul2 nyata la, gambar ni betul2 wujud, dan di lukis pada wang kertas, bukan imaginasi semata2...

Yuliana Wahit said...

cantik!!! anyway.. yuyu follow sini..

Deqla manjew said...

wow... kreatip...deqla baru tau ni...huhu

Cik Nur said...

a'ah..samalah..dan kreatif.. :)

Daddy Ziyyad said...

best!!!

saya dpt ilham nak buat benda yg sama lah..hehehe

wan nurul hezrina said...

mmg unik n berseni..gaknya siapa ek yang dapat kuasa melukis di wang kertas??

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kreatif n berseni la...sama tuuu

9n0L4 said...

wahhhhhh. series cantik. pertama kali tgk ni. ;)

Kristin Evans said...

mmg unik n berseni..gaknya siapa ek yang dapat kuasa melukis di wang kertas??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget