09 October, 2013

WW : Novel ke TV

Siapa dah habis baca?

Haha...tapi masih nak tengok garapan di tv.





♡ Dekatnya Cinta ★ Adam Hawa 2 ♡

♥ Love You Mr. Arrogant ♥

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

14 comments:

m.u.l.a.n said...

hadooii byk beli buku tapi tak abis2 baca lagi..

Yumida Huda said...

wah bagusnye
yumida xde novel tu
pun jarang tgk tv3
nak pinjam novel tu..hihi

Cik Nur™ said...

Bagi Nur, novel lagi puas dari tv kot....

sbb kalau baca novel..ikta boleh berimaginasi apa yg kita suka..kekekek

Rosmiza Ali said...

Dua2 belum baca lagi.. Hehe.. Drama kat tv pun tak berapa layan dah.. Huhuhu..
ZON PERMAISURI CHOMEL

dya bunga said...

novel2 tu dya xde.hehehe..tgk drama kt tv je lah..hehe

kayyana said...

sama ke jalan cerita love u mr arrogant tu?

lelamaisara said...

sama ke cerita nye dengan kat tv tu kak..saya tak de novel tu...

E'in said...

skrg dh byk mcm nie... buat novel lps tu kuar tv...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xbaca lagi la kak

Deqla Manjew said...

deqla tgk tv je la kak.. sbb dah xde masa plus malas nak baca novel.. hahaha.. ;p

BaNu Syah said...

suka baca novel gak..tapi novel tu x baca lagi, hehe nanti layan kat tv jer..xde masa nk gi beli novel sekarang ni.

Cik Aini said...

baca nobel lg best CiM..sbb kdg2 yg ada dlm nobel xde kat dlm tb..kira puas ati lg kot kalo baca nobel :)

Solehah Shamsuddin said...

dua2 ni solehah xlayan. hehe bz la yunk

Masha Meisters said...

sekarang dah tak dan la nak layan novel lagi cam dulu...however,lyn novel lg syok daru tgok kat tv...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget