25 December, 2011

Ekau celebrate Christmas ke jang???

Alahaiiiii anak omak.

Wahhhhh...tahun ni ada 2 orang budak lelaki akan celebrate Christmas dengan 'husband' dia, sambil makan turkey panggang dalam salji.

Hurmmmmm.....apo nak jadik ekau beduo nie jangggg!!!!!


Lelaki Melayu Malaysia Pertama kawin Lelaki di Greece

Yang sorang ni tak ramai org tau rupanya dialah lelaki melayu yg pertama kawin lelaki, puiiihhhhh!!!. Kawin kat Greece, tapi identiti belum dapat dipastikan lagi. 


Lelaki Melayu Malaysia ke-2 kawin Lelaki di Dublin
Yang sorg ni si Ariff Alfian mmg dah sangat glamourlah baru2 nie dapat liputan meluas.

MasyaAllah...... adakah benar dunia akan berakhir 2012 nie?
:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

14 comments:

Cinta Misteri said...

Surah AlHijr. Ayat 076.
Dan sesungguhnya negeri kaum Lut yang telah dibinasakan itu, terletak di jalan yang tetap (dilalui orang).

Surah Hud. Ayat 080
Nabi Lut berkata: Kalaulah aku ada kekuatan untuk menentang kamu atau aku dapat bertumpu ke sesuatu tempat bertahan yang kuat (dari penyokong-penyokong, tentulah aku akan membinasakan kamu).

Cinta Misteri said...

Surah AlAnbiyaa'. Ayat 071
Dan Kami selamatkan dia dan (sepupunya) Nabi Lut ke negeri yang Kami limpahkan berkat padanya untuk umat manusia.

Surah AlHijr. Ayat 074
Maka Kami jadikan negeri kaum Lut itu tunggang-balik (tertimbus segala yang ada di muka buminya) dan kami hujani atasnya dengan batu dari tanah yang dibakar.

Cinta Misteri said...

Surah Hud. Ayat 077
Dan apabila datang utusan-utusan Kami kepada Nabi Lut dia merasa dukacita dengan kedatangan mereka dan merasa tidak terdaya untuk mengawal mereka (dari gangguan kaumnya), sambil berkata: Ini adalah hari yang amat mencemaskan

Surah Hud. Ayat 074
Maka apabila hilang perasaan takut dari hati Nabi Ibrahim dan sampai kepadanya berita yang menggembirakan itu, (mulailah) dia membantah (utusan-utusan) kami tentang (azab yang akan menimpa) kaum Nabi Lut.

Cinta Misteri said...

Surah Hud. Ayat 078
Dan kaumnya pun datang meluru kepadanya (dengan tujuan hendak mengganggu tetamunya), sedang mereka sebelum itu sudah biasa melakukan kejahatan. Nabi Lut berkata: Wahai kaumku! Di sini ada anak-anak perempuanku mereka lebih suci bagi kamu (maka berkahwinlah dengan mereka). Oleh itu takutlah kamu kepada Allah dan janganlah kamu memberi malu kepadaku mengenai tetamu-tetamuku. Tidakkah ada di antara kamu seorang lelaki yang bijak berakal (yang dapat memberi nasihat)?

siti suraya said...

apa nak jadi pon tak tahu la . masyaAllah :(

Liza Ismail said...

tidak tercapai akalku..kerana memikirkan mereka...huhuhu..

Fuziah Hadi said...

mana laaa pegi kepala hotak dorg yg Allah dah anugerah kan tu? binatang pun kenal mana jantan , mana betina kan ???

Cinta Misteri said...

sis, k.ji, mereka dh trsasar jau dr landasan. Harap dpt kmbali ke pangkal jln sblm sakaratul maut mnjemput mereka.

Inikah balasan mereka kpd kedua ibu bapa mereka?

khairul said...

nak kena penyepak mamat ni

Nini D.. said...

Subhanallah...

fatynadia said...

hmm.

usahlah menabur kata kata kalau kita tak tahu keadaan sebenarn dia. mungkin dia pun tak duga dia mahu jadi macam tu

apa yang penting, kita banyakkan berdoa semoga dia kembali ke jalan asal, ke jalan sebenar dia.

Amin. Semoga jalan kita semua di redhai oleh Nya.

Kiamat ke tidak, itu urusan tuhan dan siapalah kita untuk meramalnya kerana ianya termaktub sebagai perkara ghaib yang kita manusia tidak mengetahui.

Cinta Misteri said...

ini bukan menabur kata2, tapi sudah terbukti. Mmg hanya dia sahaja yg tahu keadaan sebenar, tapi kalau iman dah rosak maka itulah yg jadi dan tak mungkin dia tak menduga apa yg akan jadi atas tindakannya yg sudah pasti2 salah di sisi Agama Islam.

Amin. Semoga mereka kembali ke jalan yg benar, sama2lah kita doakan.

Cinta Misteri said...

Kiamat mmg kerja Tuhan, dan ia akan terjadi bila2 masa sahaja bila dikehendaki Ya Rabb.

Bersedialah kita kerana seluruh tanda-tanda kecil telah muncul dan terbukti seperti yang dinyatakan dalam hadis. Kebanyakan hadis-hadis ini dapat ditemukan di dalam Sahih Muslim, Sahih Bukhari dan Riwayat Tarmizi

FaFa Remina said...

kahwin dengan gay guna baju melayu?? kenpa x guna tuxedo?? or suit ke? abis la lelaki melayu kena 'capa' nnt.. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget