06 April, 2013

JDT vs SEL

Sedang menuju ke kaunter belian tiket di Stadium Tan Sri Hj. Hassan Yunus.

Haruslahkannn, pertempuran malam ini tak mungkin akan dilepaskan sebab 2 pemain import JDT, Daniel Guiza & Simone Del Nero akan beraksi untuk yang terakhir pada musim ini di padang keramat Johor Darul Tazim.

3 kaunter buka, semuanya panjang berjela. Nak snap gambo pown segan sebab orang sumer duk pandang saya. Rasa macam mereka tu segerombolan penyokong Selangor macam nak menerkam penyokong Johor DT???? Hahaha imaginasi sangat teruk.

Berdoa JDT menang malam ini kerana perlawanan malam ini adalah perlawanan kalah mati.

Terima kasih pada Shah sebab sudi belikan kami tiket....akhirnya, sebab saya tak sanggup nak beratur. Panas dab belengas tu...... Nak keluar dari kawasan stadium pown masalah jugak sebab jalan jem. Yang pentingnya.... kami dah ada tiket untuk perlawanan malam ni.

Satu situasi pagi ini di Golden Villa:
L - Saya nak balik JB hari ni
Z - Haaaa! Tak payah nak mengada
L - Saya dah beli tiket flight
Z - Owhhh...takpa, saya nak ke stadium shah alam skang
L - Apehallll plak? Game JDT belasah SEL kat JB laa
Z - Owhhh! Nak pegi tengok bola yea
L - Haaa, yerlah. Apsal? Tak boleh?
Z - Saya pegi JB dengan geng bola naik bas
L - Haaaa pegi laaa...

Situasi yang bakal berlaku malam ini di Golden Villa:
L kibar bendera Johor
Z angkat bendera Selangor
Princess pegang remote tukar chanel cartoon....
Hahahaha....lagi 9 gulan Mika dapat adik...

[Hanya cerita lawak saja. L adalah kakak saya yang berkahwin dengan Z]

Jom tengok bola!


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

17 comments:

Anonymous said...

Kak nina kite baru je lalu dpn stadium..mmg da ramai da -reen-

nik ros said...

nik bab bola tgk kat tv jea la. mmg sah2 ramai org kat sana nanti kan.mesti sesak.hehe

Mohamad Zulkefli Shohor said...

Har harhahhhahahah...nk tebus keklhn kerrr

iAmCekbolat said...

tak pernah tonton live bola ! whoaaa

Farah Waheda Wahid said...

jem ler jalan ye tak...

btw, jika sudi, dijemput untuk join sini...

http://furrasbubblynotes.blogspot.com/2013/04/bubbly-associates-giveaway_6.html

Chic Na said...

cikna sokong dua2 ni. cemana ni? hehehe..

izan mama mia said...

adil..kami tak minat bola..hihihihi... baik tgk katon...

Cik Nur™ said...

Kalah menang tolak tepi kak..
Yang penting semangat...!

Hidup Johor...!
Hidup Perak...!*tetiba.

m.u.l.a.n said...

kalo dah tak sama negeri cenggitu lah jadinya.. kadang masam muka kejap pon ya hehee...

Riedaffya ibrahim said...

peminat tegar ye cim....

Tihara said...

saya tak minat bola, tapi saya suka entry :)

Cik Aini said...

*gulan?..typo ke kak.hehe

adoiiii bola pnya kes la ni..hahahha

Cinta Misteri said...

hahaha.... a''ahh laa Ai. ~Bulan~

Deqla Manjew said...

kak niena ni mmg bole geng ngan MV..haha..

9n0L4 said...

kaler stadium pun dh macam jersi malaysia. heee. merah biru.

Mrs Velentine said...

wah tgk kat stadium nak ikut

intanfirdaus247 said...

peminat bola sepak upernya cim n..ehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget