29 April, 2013

Jangan Cari Pasal

Kenapa ramai yang dengki dengan Team bola sepak JDT haaa?

Entry ni dah macam wordless wednesday je. Ingatkan malas nak up entry pasal kejadian tu kat blog ni, tetapi memandangkan sejak hari semalam dan bersambung lagi hari ini, ramai pihak masih bercerita pasal perlawanan antara JDT dan Perak di Stadium TLDM Lumut malam Sabtu yang lalu.

Kenapa penonton Perak melayan penonton JDT sebegitu rupa? Apa salah kami? Kami hanya datang semata-mata untuk menyokong pasukan bola kami, bukan untuk menunjukkan kehebatan kami sebagai penyokong setia. Kalah pown kami menyanyi, menang lagilah kami akan bersorak, tapi kami tak ganggu orang lain.

* hatisakit.....tapi Nur, kita tetap kawan kannnn.....


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

18 comments:

Farah Waheda Wahid said...

susah bila orang dah terlalu fanatik... he he he...

Mrs Velentine said...

lah susah juga kan kalau mcm ni..haraf Peminat Perak berubah

Kakzakie said...

Bila menonton bukan utk tujuan riadah dan iman tak dipupuk baik so akan jadi macam inilah...

Daddy Ziyyad said...

biasalah ...team hebat, mmg ramai yg cemburu...hahaha

Yg benar,
~penyokong JDT ~

Rosmiza Ali said...

Kite tak layan bola.. Jadi, tadela sakit ati mane..

are_lin@yu said...

takutnya..aduhai sesama sendiri sebangsa seagama pun kerana bola nk bergaduh..huhu..moga mereka diberi hidayah.

eMMe said...

nak main bola main je la
ni main baling2 lak ni
memalukan diri sendiri lagi ada...

Cik Nur™ said...

KIta tetap kawan kak...

Nur tak tahu pun pasal ni....
bila baca entry akak baru nur tahu...

Malu laa..sebab bola pun nak gaduh2...tak bersikap kesukanan langsung...

Chic Na said...

mana2 team pun kalau pasal bola mesti nak gaduh. fanatik sangat diorang ni. ;)

OliVe said...

pasal bola sume bole huru hara

dhiera said...

erm... xtgk bola.. jadi, no comment~

Deqla Manjew said...

alamakk... xtau nk komen apa kalo psl bola ni.. tp x patot la gadoh2 ni... hurm mcm2...

Anonymous said...

fanatik ngan bola la nih kan..

Riedaffya ibrahim said...

fanatik ngan bola derang ni cim

Yumida Huda said...

cool ye sis
gerun negok pic
dh la ramai org
berasak2 takut ade yg cedera
bila dah fanatik sgt mmg blh undang padah

Si Matatajam said...

Fanatik sangat jd camtu la

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..fanatik stkt bola popn dah cmtu..

9n0L4 said...

ni kes fanatik sgt la ni. entah pape je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget