03 April, 2013

WW : Bila Lelaki Mnyoping


Lokasi : Aeon Jusco Taman Universiti
Masa   :02.04.2013, 9.00 Malam


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

22 comments:

BaNu Syah said...

lawa warna2 baju tu

UniMeOw said...

bg uni...bhgian laki la yg plg boring!

sb uni xleh pilih baju utk diri sdri..keh3..

Daddy Ziyyad said...

Laaaaa...ni dah dekat benar dgn rumah parents saya ni...Tmn U...hahaha

intanfirdaus247 said...

Salam cim...errr blog berubah wajah baru yaa?? cantikkkk...

suka g jusco..best..lawa2 baju lelaki kat sana..ehehe

Riedaffya ibrahim said...

banyak x berhabis kalo lelaki menyoping...?hee

Tihara said...

lelaki nyopin lagi lama dari pempuan..laki akak laa :)

Kakzakie said...

Org lelaki menyopping laaagi hebat dari perempuan sebab poket dia laaagi tebal kan..kan..kan.....

cheqna said...

cheqna penat kalau teman suami shopping..kalah cheqna tau

Deqla Manjew said...

wahh... hubby akak ke?

Nafira usof said...

kalo pompuan lak yg shopping? ahaks~

Mrs Velentine said...

kalau hubby MV lagi lama dr kita shopping

Yumida Huda said...

my hb lg lama bersoping dri sy
pasal terlalu memilih
tersusun je baju kat situ..kemas..rajin adik promoter

Karukord jagau said...

meniaga ke apa ni?

a i m z said...

lelaki shopping??lagi lama dari perempuan......

Yana Libra said...

dulu kalau sy duk taman u, jalan kaki leh sampai jusco taman u tu kak..hehe~

dya bunga said...

laki shopping?mesti cerewet kan.hihi

Cik Nur™ said...

baju lelaki mcm tak banyak pilihankan...

jgn baju perempuan, rambang mata kita..hihiihi

Chic Na said...

rasanya lagi cerewet dari perempuan. huhu..

wan nurul hezrina abd halim said...

skang baju lakipun kaler banyak menarik2=)

N.Aima K said...

dah lama x pegi Jusco ne teringin sangat nak pegi hu hu

Cik Aini said...

hehehe
rsnya lagi teliti kot kalo lelaki berbanding perempuan.hehe

9n0L4 said...

sini lah tempat keje hubby dulu. tapi die bhgn fish. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget