28 February, 2013

C.I.N.T.A cover by Gfadz



Hahahaha....saya dah kena jangkitan Nur pulak asyik upload video lagu dan lirik. Kan Nur.....kadang-kadang layan lagu best jugak. Tapi saya layan lagu versi unplug. haaaa, nak datang JB kan, boleh jer. Nanti saya bawa jumpa GFadz, kita layan acoustic sampai pagi. Ajak Lelamaisara @ Cute Mama sekali, dia dah dekat jugak ni....

Sebelum tidur, yuk layan lagu C.I.N.T.A unplug dari Gfadz...




Berapa kali ku harus katakan cinta
Berapa lama ku harus menunggumu
Di ujung gelisah ini aku
Tak sedetik pun tak ingat kamu
Namun dirimu masih begitu
Acuhkan ku tak mau tahu

* luka luka luka yang ku rasakan
Bertubi tubi tubi engkau berikan
Cintaku bertepuk sebelah tangan
Tapi ku balas senyum keindahan

** bertahan satu cinta
Bertahan satu c i n t a
Bertahan satu cinta
Bertahan satu c i n t a

Pernahkah engkau sejenak mengingat aku
Pernah kau ingat walau seperti angin berlalu
Di setiap malam kini aku
Tak sedetik pun tak ingat kamu
Namun dirimu masih begitu
Acuhkan ku tak mau tahu

Repeat *
Repeat **
Repeat *
Repeat ** [2x]

Okey tak lagu ni....?

Setiap masa ingatkan kamu.....kamu dan kamu yang sentiasa menyinari hidupku....




:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

14 comments:

Kesuma Angsana said...

layan ajelah ye

Deqla manjew said...

alaa.. x tau ok ke tak..kat opis xleh tgk...huhuhu...

Mrs Velentine said...

lirik nya best tp video takle bukak lah

Mrs Velentine said...

lirik nya best tp video takle bukak lah

Nurzakiah Hanum said...

layan je best gak

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

eh kak nia best gak la lirik lagu ni

nini said...

lagu ni pon best....=D

Yumida Huda said...

lirik tu bez..aku dan dia spt ini..cewah..

Chic Na said...

di setiap malam kini aku, tak sedetik pun tak ingat kamu.. like! like! ;)

Cik Nur said...

wahhh..bestlah lagu ni kak..
mendayu je nur dengar..sebak pun ada..huhu...

betul kak..sesekali layan lagu mmg best..huihihi. :)

nea lopah said...

ala..intenet slow, tak dapat nk mendengar nye. hehehe

izan mama mia said...

xleh bukak...line slow

QasehnyaRania said...

video tak dapat bukak la

9n0L4 said...

lirik lagu nye boleh tahan. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget