01 May, 2013

WW : PERANG POLITIK


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

16 comments:

kasihredha said...

Suasana 5thn sekali...Seronok tgok

Si Matatajam said...

Agak2 sapa nak menang tu nanti..hi hi

Si Matatajam said...

Nak tanya skit, akak ada terima tak something dari M..risau gak takut tak sampai..

Chic Na said...

seronok tengok.. meriah je dengan macam2 replika. ;)

Cik Nur™ said...

samalah dekat sini kak...
mcm2 replika ada...
berlumba2.. :)

the malay male said...

tauke bendera senyum lebar..banyak untung ini tahun :-)

Riedaffya ibrahim said...

kat ganu pon meriah cim..

m.u.l.a.n said...

meriah tapi macam byk membazir pulak kan...

Nafira usof said...

perang bendera~

Yumida Huda said...

meriahnya
mcm pelita hari raya tu

nuyui a.k.a miss YUI said...

jgn smpai mbhayakan org awam yg lalu udah.

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam Kak..
Hihihi..Suasana lebih kurang sama kat taman medan ni..Penuh bendera sana sini..
Dgn markasnye...

selamat mengundi nnti kak! ;)

are_lin@yu said...

wow roket semua da nk mnju ke bln..hihi..kt johor ke ni kak

nini said...

kat terengganu pon ada.....macam2 patung dah depa letak....motor betul pun ada siap ikat dengan rantai...takut kena curi gamaknya...hahahaha

Deqla Manjew said...

meriah sungguh la PRU kali ni kan... pesta bendera sana sini...sama la mcm kat selayang...

9n0L4 said...

hijau biru. sejuk pemandangan. hee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget