16 May, 2013

Hari Ini Hari Guru

Selaamat Hari Guru untuk semua guru-guru di Malaysia.

Semalam Adam Danish & Aqil Hail tiada kelas tuisyen dan mengaji, jadi mereka mengajak untuk ke Angsana nak beli hadiah untuk cikgu katanya. Disebabkan tiada hal alam semalam, jadi kami hubby & wifey pun bersetujulah, sambil sekali keluar untuk makn malam.
Aqil nak belikan cikgu dia brooch macam yang mama pakai selalu. Danish oula nak belikan cikgunya buku. Layankan ajer laaaa......

Mesti cikgu-cikgi harini dapat banyak hadiah.

**Type n3 sambil dengar Johan, Hanif & Ray di ERA. Lawak mereka bertiga ni, hilang ngantuk pagi-pagi. Sekarang diorang sedang baca sajak ntah apa apa ntah....p0y0!


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

11 comments:

Nurzakiah Hanum said...

SELAMAT HARI GURU

Riedaffya ibrahim said...

da beli hadiah ye..sy pon x beli lagi hadiah utk cikgu2 kakak..

pinky said...

untung jd cikgu kan...=)

Deqla Manjew said...

wahh ... hadiah utk hari guru ke tu..? untungnya cikgu byk dpt hadiah hari ni.. selamat hari guru buat jaa, kak dieyna, sweety, etuza, misya mialen, err.. lagi sape ye cikgu GSF?? huhu.. oppss. utk jagau jugak.. sbb dia cikgu cap ayam.. hahhaha...

Rosmiza Ali said...

Pandai dorang pilih hadiah.. =)

boni kacak said...

selamat hari guru :)

izan mama mia said...

wah bertuah cikgu mereka dapat hadiah dari Adam Danish & Aqil Hail

Nafira usof said...

bagusnye.. beli hadiah untuk cikgu yer~

Ain Dzaya said...

untung betul jadi cikgu ni..dapat banyak hadiah dari murid2...ain pun gigih jugak tolong adik2 balutkan hadiah...

Cik Nur™ said...

selamat hari guru..!

9n0L4 said...

thun ni dpt skit je hadiah. mklum la cekgu garang. hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget