22 May, 2013

WW : Stadium Sesak

Check seorang-seorang...


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

20 comments:

Teena Tna said...

Sape yg menang???

Cinta Misteri said...

JDT 2, Kelantan kosong

依之汉 said...

Kelantan dan Johor perlu bersatu, barulah boleh Malaysia berjaya.

Salam kenal daripada Wong.

Deqla Manjew said...

ish.. jenuh la nk check sorang2....huhu...

PC kOKak™ said...

semua manusia kena bersatu, barulah manusia boleh berjaya.

sy orang joho, dan sy dgn org kelantan ok jer!

Salam kenal daripada Pc Kokak.

Nafira usof said...

waahhh.. penuh! semangat tengok bola~

E'in said...

dh penah lalui situasi mcm nie... pengsan

boni kacak said...

pergh..boleh pengsan tu kalau macam ni

Tihara said...

akak ni lansung tak ambik tau hal bola :)

Yumida Huda said...

semalam my hb setia menunggu dpn tv
byknye penonton dtg
blh pulak tu seat x cukup
agak2 tiket tu melebihi seat kot
fuh...ade yg panjat pagar
mcm tgk kat indon..hehe

Chic Na said...

lautan biru.. huhu..

miss u akak.. ;)

BaNu Syah said...

fuhhhh ramainyerrrrr

Masha Meisters said...

pehhhhh...thanks la kak CIM bagi sebijik dua kata sama gue! hahaha
nah! hambik ni........
i orang penting buzy sikit la....kohkohkoh....poyo tak saya ? hehe

aReLaN said...

lama tak layan bola kat stadium. wuuuuu

izan mama mia said...

tak sanggup lew kalau bersesak camni..

Cik Nur™ said...

uuu...lamanya nak kena tunggu turn...

Riedaffya ibrahim said...

penuh sesak ye

are_lin@yu said...

mak aii ssak sesangat!

9n0L4 said...

sesakkkk mcm ni mmg meriah. huhu.

QasehnyaRania said...

sorang2.. uik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget