02 May, 2013

Mohon Doa Kalian

Assalammualaikum semua....

Petang tadi lepas pulang dari kerja saya berkejar sekejap ke Hospital Sultanah Aminah untuk melawat baby kawan baik saya, Lina Mazura. Baby Lina baru berumur 11 bulan dan bakal menyambut hari kelahirannya bulan depan. Baby Lina mengalami demam panas sejak semalam dan pagi tadi dimasukkan ke wad kanak-kanak.

Azra bt. Azmie, sedap nama secomel orangnya. Masa saya melawat Azra petang tadi, sayu hati ni bila tengok wajah comel itu layu saja, tapi tetap comel. Azra tak banyak ragam, dia diam saja bila disuruh minum ubat. Alhamdulillah tidak dimuntahkan balik. Mungkin juga demam ini sebagai upah untuk Azra agar lebih dewasa, almaklumlah Azra akan menyambut ulang tahun kelahirannya yang pertama bulan hadapan dan ibunya juga sudah merancang sambutan kelahirannya di suatu tempat yang akan disertai oleh ibu-ibu angkatnya yang lagi 6 orang tu.... alaaaaa.... Geng Jemah tu.. Sementelah lagi, Azra juga bakal menjadi kakak.

Cepat sembuh yea Azra, kamu anak yang baik. Aunty doakan yang terbaik untuk Azra. Semoga Azra boleh pulang ke rumah dengan segera dan bermain riang seperti selalu.

*Mohon doa anda semua...


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

21 comments:

Cik Nur™ said...

sianya dia..Nur doakan moga adik Azra cepat sembuh..Amin..!

jeBateja said...

Aiseh...kawe tak leh betui lah kalau baca kisah budak2 sakit ke...demam ke....cepat benor terasa sedih....semoga dia cepat sembuh hendak nyaaa

maria firdz said...

Comeinye... Moga cepat smbuh ea syg...

Nasuha said...

Semoga bby kwn akk cpt sembuh..

Kakzakie said...

Doa auntie juga buat Azra. Cepat sembuh ye sayang..

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga cpt sembuhnya..amiinn.

Nurzakiah Hanum said...

salam jumaat yang indah
semoga cepat sembuh

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam Kak..
Comelnye...semoga cepat sembuh bb azra..
nama dia sama dgn nama anak opismet cma 'Azra ..

Nafira usof said...

alahaii.. ciannye dia..
untie doakan cepat semput yer~ amin~

are_lin@yu said...

semoga cpt sembuh baby azra..cian tgk kcik2 skt..huhu

eMMe said...

comelnye Azra..cepat2 sembuh yea anak... takmo la kene cucuk, kesian aunty eMMe tgk, wah! ramai mak angkat yea..byk la Azra dpt hadiah kan...

azizah :) said...

siannya.. moga baby cepat sembuh..InsyaAllah Amin..

Masha Meisters said...

comelnyer...
semoga cepet sembuh je si comel....

lis said...

tacink i bce niena...
xsmpt lg tgok azra...myb ptg ni nk tgok azra...hrp azra cpt sembuh....amin...

Daddy Ziyyad said...

saya doakan semoga Azra cepat sembuh...tu hospital lama tempat saya bekerja dulu..;)

dhiera said...

get well soon azra.. kesian ye dia~

nini said...

moga dak comel ni cepat sembuh...amin.....

btw, blog akak pun best...banyak gambar n senang loading...=D

Deqla Manjew said...

moga cpt sembuh ye comel.. kesiannye bebudak kalo sakit ni...

Kesuma Angsana said...

sioan moga baby azra cepat sembuhyer

9n0L4 said...

pendek je name die. hee. skrg trend name pendek pulak kan.

QasehnyaRania said...

soemlnya dia.
semoga cepat sembuh ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget