28 May, 2013

Kucing Glamour di Stadium Darul Makmur

Perlawanan antara Johor Darul Tazim dan Pahang terpaksa ditangguhkan. Adakah kerana....;

1. PBNP kah?
2. Penyokong-penyokong Pahang kah?
3. Penyokong-penyokong JDT kah?
4. FAM kah?
5. Atau.... Kucing Tompok kah?

Macam mana penyokong-penyokong Pahang boleh melimpah ke trek? Tiket terlebih print kah, atau ada penyokong masuk percuma? Atau sebab stadium tiba-tiba mengecil? Hurmmmm.....pelik sungguh.

Dah tu, bila ada yang dah kena keluar stadium tue, janganlah aniaya penyokong-penyokong yang di dalam dengan membaling batu dari luar! Dasyat betul lah.

Owh ya... saya penyokong tegar JDT yepp! Ini amaran...oppssss.... ini peringatan..... ehhh bukan,... ini fakta. SAYA PENYOKONG TEGAR JDT.

Kami tak pernah nak buat penyokong pelawat yang datang ke negeri kami seperti itu. Kalau ada yang terjadi pun, hanyalah sedikit gurauan dan tak sampai nak mencederakan. Kalau ada insiden yang tak diingini tu, kebiasaannya bermula dari penyokong pelawat, mereka yang memulakan dulu dan kami yang ramai hanya bertindak untuk mempertahankan diri sahaja.

Apa yang berlaku malam ini di Pahang, perlu menjadi pengajaran kepada semua pihak. Sangat-sangat mendukacitakan.

Jadi..... bila akan dilangsungkan perlawanan ini?



Tak pasal-pasal kucing tompok ni glamour. Owh yaaaa, adakah FAM akan menyaman kucing tompok ini sebab membuat lubang di padang dan memasukkan shitnya?

FAM kena bertindak adil dengn ap yang terjadi malam ni. Jangan berat sebelah.



Kesian penyokong JDT yang berada di Pahang malam ini. Semoga mereka selamat pulang ke JDT tercinta.

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

17 comments:

Teena Tna said...

Sempat pulak kucing nie melepaskan hajat di tgh2 padang..

Cik Nur™ said...

kucing tu xsalah..dia cuma buangkan benda asing dalam perut dia jee..

yg salah lebihan tiket yg tiba2 luar biasa byk..tket byk dari tempat duduk stadium..mmg peliklah...

Farah Waheda Wahid said...

glamour dah kucing tu malam ni...jadi retis dah...he he he...

MAZLIZA ABD RAZAK said...

jdi glamour la kucing tuh :)

eMMe said...

petanda apa kah kucing tompok tu kt tgh padang, tak penah jadi cam ni kan sebelum ni, elok je main bola.. saya tunggu gak smalam kot2 dowang main bola.. ngantuk tunggu tau.. last2 tunda , bile la tak tau kan kak.. tunggu je la.. hope JDT menang ke peringkat Akhir...hehehe...

Deqla Manjew said...

aikk... dari mana dtgnya kucing tumpuk2 tu....? apa dia kesah ada perlawanan bole ke x.. janji lps hajat dia.. hahaha...

E'in said...

sgt kecewa ngan kucing tu! sbb die!! kahkahkah

Nafira usof said...

glemer jap kucing tuh~

Solehah Shamsuddin said...

hahaha lucu lak tengok kucing tu sempat buat hajat kt padang... :D solehah dh lme xjenguk sini.maafkn solehah sbb dh lme xdtg komen.solehah bz,gne lappy pn lappy org ni.solehah xbwk lappy sndiri at sini sbb mak nk gne.maaf ye.solehah harap nt solehah aktif berblogging lg :)

Riedaffya ibrahim said...

sian kat kucing..jd issue plak dia cim..

are_lin@yu said...

mak aii mmg trlbih byk sgt org tu..cmna lh lh jd gtu kn..phak yg berwajib ptt jwb..

Anonymous said...

dating show moments http://loveepicentre.com/contact/ dating kl
cuckold dating personals [url=http://loveepicentre.com/taketour/]free dating site photos profile[/url] 20 dating secrets
pagan wiccian dating sites [url=http://loveepicentre.com/taketour/]nick jonas dating nicole anderson[/url] personals created dating page seconds [url=http://loveepicentre.com/user/victor85/]victor85[/url] together dating service

Yumida Huda said...

disebalik kekecohan dlm tv...terhibur jugak dgn keletah kucing
punca stadium banjir dgn penyokong sbb kucing tu...haha..blh pulak camtu erk

azizah :) said...

heboh citer ni kat fb kan.. jijah tak tahu menahu pon..hee

9n0L4 said...

pengadil tu nnt kne aim sket. jgn berat sblh mcm tranung lwn klntn aritu. berderau darah tgk!!

Chic Na said...

kesian penyokong JDT datang jauh2.. tak patut betul.

QasehnyaRania said...

sedey kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget