18 January, 2011

AYOUB membuat aku menangis

AYOUB dah samai minggu akhir. Huhuhuhuhu..... Tak sabar rasanya nak tengok kesudahan AYOUB.

Apa jadi pada Ayoub yg baik hati
Apa jadi pada Zerri yg telah diceraikan Ayoub
Apa jadi pada Aidil yg jahat macam setan

Terima kasih Hitler Zami keana membawakan drama Ayoub ni. Drama motivasi yg saya ikuti selepas Nur Kasih.

Ayoub adalah satu karakter insan yg sangat baik budi pekerti. Tertanya2 dalam hati, adakah orang seperti watak Ayoub ni kat bumi kita sekarang? Humble.....

Jom dengar lagu soundtrack drama AYOUB



Lirik Lagu Mimpi Sepi Sixth Sense

Ku sendiri
Dalam diam hatiku
Ku menangis
Dalam sunyi jiwaku

Sepi sepi
Sunyi sunyi

Ku bermimpi dalam nyata hidupku
Aku diam tanpa kata-kata hatiku
Sepi hidupku
Sunyi mimpiku

Kau kau engkau dalam aku
Engkau engkau tiada di sisi
Biarkan aku sendiri

Sendiri sendiri
Sepi sepi...


KESABARAN ITU KEIMANAN



:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

6 comments:

Anonymous said...

Selesai sudah....

Cinta Misteri said...

Alhamdulillah....Wan Aidil pun dah dapat balasannya

Bila Allah kata "JADILAH' maka berlakulah mengikut kehendakNya

Anonymous said...

Betul tueee....

Cinta Misteri said...

Itulah Cik Tak Bernama

Kadangkala Allah turunkan ujian nie kerana untuk menguji orang lain. Bagi org yang menerima ujian itu kenalah sabar. Bagi kita yg berada disekeliling org yg diuji, kita kena sama2 memberi semangat kerana ada mungkin ujian itu adalah untuk kita sendiri, tapi oleh kerana Allah kata, kita tak kuat untuk menerima ujian tersebut, maka Dia turunkan kepada orang lain.

Muhasabah Diri.....

eiyra'z said...

sedey sgt cter dia terutama yg part anak2 dia meninggal tu...sob..sob...

Bradshaw said...

Betul tueee....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget