20 November, 2012

~~ Selamat Tiba ~~

Alhamdulillah... Syukur ke hadrat Ilahi. Ayahnda & Bonda kami dah selamat tiba pada awal pagi Isnin semalam. Alhamdulillah juga kerana dengan Rahmat Allah, mereka berdua sihat walafiat.

Terima kasih kepada semua yang mendoakan kedua Ayahnda dan Bonda saya disetiap N3 berkenaan mereka. Hanya Allah sahaja yang dapat membalasnya.

Saya sisipkan beberapa keping gambar untuk tatapan anda sewaktu kami menanti ketibaan mereka di KLIA awal pagi semalam.

 We are 1 family...

Pagi tu dengan bangganya kami adiks beradiks bersama cucu-cucu mereka semua berkumpul di KLIA menanti ketibaan Ayahnda dan Bonda.


 Arrival Board dah menunjukkan 'TIBA'. Dijangkakan mereka akan tiba pada 1.10 pagi, tapi penerbangan tiba awal pada pukul 12.22 pagi. Nasib baik kami semua dah sampai.

 Setelah beberapa minit menunggu.... mereka keluar sambil menolak troly.
Dari jauh Atok & Nenek dah dengar suara nyaring 2 orang puteri mereka si Aleeya dan Ardini yang menjerit... "Nenek!!!!! Nenek!!!!!!"

Semoga di kurniakan Haji Mabrur.... Amin :)

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

21 comments:

LYAfrina said...

alhamdulillah...
selamat sampai & dipermudahkan

Chic Na said...

Alahamdulillah semuanya selamat. mesti diorang rindu nk kesana lagi. :)

Cik Nur said...

Alhamdulillah..!Syukur padaNYA..

Sihat nampaknya kedua orang tua akak..!

Tentu byk benda yang nak di ceritakan..

Si Matatajam said...

Alhamdulillah Syukur semuanya selamat ye CIM..kim salam mak ayah yek..

BERT said...

slmt sudah sampainya.. alhamdulillah :)). byk la ole2 dr sane ni

Shahril Nasir said...

AMINNN....Alhamudulillah semuanya selamat smpai...

Deqla manjew said...

alhamdulillah dah tiba dgn selamatnya...betul ckp nur, mcm2 citer la yg kuar nnti..pengalaman mereka masa kat sana... :)

Mrs Velentine said...

alhamdulillah....kirim salam mak ayah

Mira Adzlia said...

Alhamdulilah...slmt da :)

are_lin@yu said...

rsa mcm cpt ja kan masa berlalu...

Nyue said...

alhamdulillah...
selamat sampai & dipermudahkan :))
amin

Solehah Shamsuddin said...

Alhamdulillah selamat sampai akhirnya :)

wan nurul hezrina said...

alhamdulillah selamat pergi dan selamat balik...

dya bunga said...

alhamdulillah..dh slmt sampai

Dayana Bahar said...

Alhamdulillah.. Smpaikan salam pada mak ayah ye,...

Cik Aini said...

alhamdulillah..suma selamat tiba kan..
bestnya..terubat lah rindu ank2 :)

kinara kinatara said...

alhamdulillah selamat tiba..huhu..

menitis air mata kina..mungkin nanti kina pulak yang menunggu kepulangan mak dan ayah kina..amin,..harap2...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alhamdulillah.. selamat pergi & balik :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alhamdulillah semuanya dipermudahkan

N.Aima K said...

alhamdulillah dah selamat kembali

9n0L4 said...

alhamdulillah. selamat jua sampai akhirnye. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget