10 November, 2012

Terima Kasih sekali lagi... KINA


Ini adalah N3 penghargaan sekali lagi untuk si cantik manis Kina Kinatara. Sebelum ini Kina telah menawarkan diri mengedit blog Cinta itu Misteri dan hasilnya apa yang anda nampak ini. Jadi... Jom ramai-ramai serbu blog dia!!!!

Nampak tag Assalammualaikum di atas tue.... Kina lah yang bagi secara percuma, cuma saya belum sempat lagi nak masukkan ke dalam blog ini. Hehehehe.... dan lagi.... Kina bagi lagi secara percuma tag di bawah ini;


InsyaAllah, nanti bila saya dah betul-betul free nak mengadap blog, saya akan masukkan kedua-dua doodle ini.

Sayang Kina forever :)


Owh yaaa... N3 saya sebelum ni saya bagi tahu saya di Perpustakaan Awam Negeri Johor yepppp.




:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

11 comments:

Cik Nur said...

Kiut perkataan Assalamualaikum tu.. :)

pndai kina buat, kalau nur tak reti..hihih

kinara kinatara said...

huhu..thanks akak..:)

malu kina..huhu:)


p/s..baru habis training fitness:)

Si Matatajam said...

Bertuahnya CIM..cantik word tu..pandai Kina..

Chic Na said...

kreatifnya kina, pemurah lak tu. cepat2 pasang kak. :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

pandai kina..bertuah betul kak cim hehe

Deqla manjew said...

wahh..baiknye hati kina.. :)

Dayana Bahar said...

Blog Dieyna pun.. kina yang edit.. baik budaknya.. hehe

Cik Aini said...

comei :)
pandai lah depa2 ni mengedit2 segala nih..kalo bg ai lah kan CiM..mau lingkup.hahaha

9n0L4 said...

amboiiiii. untaunglaaaa cim. kina buatkan cantik cantik. :)

C'Jai said...

rezeki CIM....:)

wan nurul hezrina said...

wahhh cantik tuh nnt pasanglah assalammualaikum tuh..sangat cumil.kina mmg baik hati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget