07 November, 2012

WW~~Berterbangan~~

Merpati Makkah



Bermula dari 2 Nov lalu, Jamaah Haji telah mula menaiki penerbangan balik ke Tanah Air. Giliran Ayahnda dan Bonda saya adalah pada 19 Nov 2012.



:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

33 comments:

CikNana said...

cantik tu merpati mekah..sabarla menanti mereka..:)

Deqla manjew said...

cantik burung2 tu..jelas kelihatan semangat kekawanan..eh betul ke sebutan tu..? hihi..moga ayah dan mak akak selmt pulang nnti.. :)

Chic Na said...

member balik 2 nov lepas. happy je tgk, muda2 dah hajjah. :)

Mrs Velentine said...

wah cantiknya merpati.semoga mak & ayah selamat pulang...

are_lin@yu said...

beznya teringin nk ke sana..huhu

elyna mirsada said...

ctk nye burung2 berterbangan

yus said...

saya pun suka gambar tu

Cik Nur said...

tak lama lagi je..
tentu akak nak peuk cium ayahda dan bonda kan..

nabila azmi said...

cntik..follow sini=)

Daddy Ziyyad said...

Moga mak & ayah awak pulang dgn haji yg mabrur..Inysa Allah...mak ayah saya pulang 29hb ..

eMMe said...

byknye merpati..jinak2 merpati, sudah dekat, terbang la ia...

pst: Sis, baju sis, Me selalu dah pakai skrg ni... coz... perot dah makin besar, tshirt me sume kecik2.. takde baju n suar bsar2, mmg tak beli pun.. pakai baju sis bagi tu je, hehehe... bile pakai, tringat sis...

Nafira usof said...

cantek gambar merpati tuh~

moga dipermudahkan segala urusan mereka di sana.. dan semoga selamat sampai ke tanah air~

izan mama mia said...

mesti tak sabar kan nak tuggu kepulangan mereka.....jgn lupa,..jadi yang pertama peluk mereka nnt...

Tihara said...

as salam

moga mereka selamat kembali dan memperolehi haji mabrur..indahnya kalau berpeluang ke sana mengerjakan ibadah :)

dya bunga said...

moga dipermudahkan segala urusan mereka di sana.. dan semoga selamat sampai ke tanah air~

Cik Aini said...

alhamdullillah
moga Allah permudahkan segalanya..
rindu sgt kan CiM?sabar ye x lama dah tu..

Si Matatajam said...

Cantiknya merpati tu yek CIM..moga mereka dikurniakan haji yg Mabrur ....

Kesuma Angsana said...

doakan yg baik2 aje ye

Anum said...

salam perkenalan
anum follow blog awak
follow me back k

nuyui a.k.a miss YUI said...

BRTERBGN RIANG SANA SNI..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik merpati beterbangan tu cim....Alhamdulillah semoga urusan mereka dipermudahkan..Insyaallah..

p/s:qalief demam muntah pulak start t/hari td...hope xder yg serius la...thanks cim coz amik brt psl qalief...ala cim ada kirim apa pulak ni susah2 jer....

hainom OKje said...

Seronoknya menunggu ayahanda dan ibunda tercinta....

9n0L4 said...

tak tahu pun mekah ade burung merpati. :)

Nyue said...

cantiknya merpati mekah....

Thanks akk...insyallah nyue akan msg tnye akk M....hehehehehe

Rohani Hashim said...

ha tak lama dah tu...mesti rindu bangat kan nak jumpa...

boni kacak said...

semoga perjalanan dipermudahkan..amin..

lelamaisara said...

cantik nye burung2 merpati tu kak....

moga ayah dan bonda kak cim selamat pulang..;)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

semoga mak dan ayah CIM elamat sampai ke tanah air nnt :)

insya-allah mendapat haji mabrur ~ aminn :)

TiranaAduka said...

salam cm.
Semoga mendapat haji mabrur,doa dari tirana aduka.amin

Arina Shamsul said...

subhanallah..rasa nak belai2 je merpati tu..hehehe.

Semoga ALLAH permudahkan dan selamatkan perjalanan mereka..amin~

Deq's Qienz said...

smga mak ayah cim smpy gan selamt, tak sabaq rasanya cim nk jmpa mereka kan..compom rindu sgt..

kinara kinatara said...

cantik burong 2 kak:)

tenang je pandang:)

C'Jai said...

Di Makkah memang banyak sangat burung merpati tau CIM...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget