22 August, 2012

Bertemu Saudara-Mara di Rumah Nenda

Sudah lama tidak bertemu Nenda (Nenek & Atok) kami. Walaupun jauh rumah atok dengan rumah agam kami taklah jauh, tapi.....kerana kekangan masa menyebabkan kami jarang melawat 2 orang warga emas ini. Tetapi, menjadi dosa besar jika tidak menjenguk mereka di pagi raya.

Alhamdulillah, kami sampai pada masa yang sesuai di mana waktu itu seluruh sanak saudara jauh dan dekat sedang berkumpul. Waktu inilah kami berbual mesra kerana sudah lama tak jumpa. Mak Lang sekeluarga dari Klang, Pak Tam sekeluarga dari Nusajaya, Mak Yah sekeluarga dari Tiram,  Kak Tulin sekeluarga, Masyitah sekeluarga, Mak Njang sekeluarga, Mak Nong sekeluarga, semua berada di sana.







Hahahaha......sempat lagi berposing di luar rumah Nenda yang actually rumah jiran sebelah. kalau nak tau, rumah papan warna merah tu adalah rumah Felda yang asal sekali. Ni lah satu-satunya rumah yang masih kekal berbentuk asal berpuluh tahun dulu sejak tanah Felda mula dibuka. Rumah-rumah yang lain dah siap renovate dan ada yang dah bertukar menjadi banglo. Felda semakin maju.....


Mai lah tengok N3 yang lain.... raya 2012 ku ada gambar-gambar yang happening...



:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

3 comments:

Cik Nur said...

hamboi2..sempat lagi posing ala2 kuch2 ho ta heii..hihihi

Chic Na said...

macam wedding photoshoot pun ada. huhu..
ramainya sedara mara akak ye.

9n0L4 said...

huhuhuhu. posing berlari²an tu. malu tapi mahu. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget