11 August, 2012

Mood ~ Kemas Rumah

Wahhhhhhhhhhhhhh...tinggal seminggu jer nak raya kannn... You all dah siap ker? Semualah, rumah baru, sofa baru, langsir baru, TV baru, esbok baru, meja makan baru, baju raya, kasut raya, handbag raya, cat rumah, cat pagar, gubahan bunga, susun pokok kat taman, potong rumput depan umah.... Kuikuikui....dah macam soalan untuk diri sendiri jer.

Saya dah beberapa hari tak bersiaran. Rasanya tak payah bagi taulah erkkkk apa aktiviti saya sepanjang Ramadhan ni, rasanya ramai yang dah sedia maklum. Sebagai wanita berkerjaya, ditambah lagi aktiviti-aktivi mentelaah, tugas-tugas rumah tangga, melayan kerenah anak-anak, mengejar bonus Tuhan sepanjang Ramadhan nie, sudah cukup membuatkan saya busy dan tidak sempat untuk berN3. Maaf yea semua, ada juga saya tak buat kunjungan balas sebab terlepas pandang dan tak sempat. Harap semua faham. InsyaAllah, cuti panjang Syawal nanti saya akan memeriahkan rumah terbuka di blog-blog anda sekelian.

Hari ni taknak cakap banyak. Soalan pun dah bagi, tapi maaf takda hadiah sebab saya tak buat segmen atau GA. InsyaALlah kad-kad raya akan dipos pada hari ini. Minggu depan, orang-orang bertuah tu akan dapatlah kad raya saya yang tak seberapa tue yeaaaa... 

Seperti tajuk N3 di atas, dengan ini saya mengisytiharkan hari ini saya akan mengemas rumah dan menggantikan apa-apa yang patut. Dah siap kemas kena sambung study lagi untuk paper terakhir esok. Minggu depan akan busy untuk persiapan raya pulak.

Ini bukan rumah saya.....


Ini juga bukan rumah saya.....



Owhhh ya, baru jer dengan berita sedang tulis N3 nie. Last penghantaran kad raya pada hari Isnin (13 Aug 12). Selepas dari tarikh itu, kad raya akan sampai ke tangan penerima selepas raya. HARAP MAKLUM....

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

7 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kemas jangan tak kemas :)

nasib baik dah pos kad raya untuk akak :)

Si Matatajam said...

M maybe 2 hari sebelum raya baru nak wat gerak gempur bersih umah ha ha...

Cikrosecute said...

wah!!! rajin kemas rumah..mood nak raya katakan..

Cendol said...

smngt nye Cim.mood tgh malas nk mngemas nih.huh takde mood jgk nak raye.bosan.ramadhan pnjg la lagiii!!!

Chic Na said...

selamat mengemas dgn jayanya. hehe..

tak sabar nak tunggu kad raya kak CIM sampai. ;)

Miss N™ said...

rajinnya CiM...

9n0L4 said...

wahwah dh berkemas dah rumah die. kite tak kemas lagi ni. hee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...