29 August, 2012

Entry Kecik untuk Entry Besor

Sorry Dear Dior Gucci Prada semua..... "Sorry sebab datang takda entry baru".... kihkihkih, ni ayat ngada-ngada macam ada orang kesah..... Takpa arhhh, saja jer cakap tulis macam tue sebab saya tahu saya ada pembaca setia. Hurmmmmmmm thanks all.

Entry kecik, haaa yang nilah entry keciknya sebab dah beberapa hari takda entry kannnn. Tapi sebenarnya ada banyak yang saya nak tulis, terawang-awang kat kepala ni. Cerita raya pun tak habis lagi ni, banyak nak cakap. Tapi.....takpalah, nanti-nanti aja.

Ada sesiapa ingat tak entry saya yang petang raya tue... Alahhh yang aktiviti en.hubby saya sedang kami semua sebok buat persiapan raya. Apa dia buat? Cer terjah kat sini semula bagi yang blur-blur tue. 

Ramai yang betanya pasal Astro channel without boundary yang saya cakap tu,  open semua beb, Mustika, Sport, Cartoon Network, HBO, Astro First pown ada lah weiiii..... Tapi kannn...sorry banyak-banyak sebab belum boleh cerita malam ni. Mastermind takda, dalam perjalanan. Nanti saya tanya-tanya kat Mastermind tue, then baru story-mory kat u all sini ehhh... Yang saya boleh bagi tahu dulu, 1st subscription kena ada RM700, lepas tu haaaa tengoklah sampai lebam selama setahun, then tahun depan renew RM300 dan seterusnya renew setahun sekali. Tak payah risau Astro kena block sebab lewat bayar.

Weekend nie ehh saya cerita. Malam ni sebenarnya sedang bersiap-siap untuk esok. Esok rombongan Marhaban akan masuk ke rumah saya. Tak sure nak jamu apa sebenarnya sebab kerja, tak amik cuti. Diorang pun baru bagi tahu semalam nak seraNg rumah ni. Payah-payah sangat order roti jala jer kannnn ngan roti potong buat tambah-tambah cecah dengan kari ayam.

Sorry ehhh...bagi yang berminat dengan Astro tue, tunggu entry saya weekend ni. Kena kumpul banyak maklumat dulu baru cerita.

ChauuuChinChauuuuu......




:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

10 comments:

Chic Na said...

cik na datang lagi. aah memang nak tanya pun pasal astro tu. menarik..

bestnya ada orang marhaban datang. boleh la tu mkn roti jala ngan kari. sedap ohhh.. lapar pulok mendengarnya. ;)

Cik Ai said...

owh..
kira xde sesi pemotongan lah CiM kalo bayo lewat?untunglah ai selalu kena bayar rm20 tu tau.kahkahkah

kueh raya byk lagi x CiM?
nk dtg beraya jugak ni =)
best kan bila dgr marhaban...tenang je rasa :)

Unknown said...

best la marhaban kat umah..ok gak roti jala tu..deqla suka...hihihi

mummyrinazone beauty said...

mesti meriah marhabbankan?mmg skangnie apa2 majlis order roti jala jerk=)

Reena Sidek said...

nak tahu lebih lanjut tentang astro tu... hehehehe

Miss N™ said...

ok..nur sabar menunggu tunggu entry seterusnya.. :)

Si Matatajam said...

Berminat plak M baca Pasal Astro ni...cpt hapdet tau..

Unknown said...

ala.. saya tak ada astro...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

entry kecik entry beso ni lebih kurang mcm2 ada ka dlm entry tu ahaks :p

9n0L4 said...

minat jugak pasal astro tu tapi tulah takut gov saman. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...