01 May, 2012

6 Lukisan Pertama Aqil

Hahahahaha...lawak lah Aqil nie. Tiba-tiba dia tunjuk 6 keping lukisan tangan dia sendiri, nak tengok tak?


Certeka apa yang dia lukis...suai kenalkan
Bunga Malaysia
Obor-obor
Sotong Tua
Semut hitam
Ketam
Udang

Haaaaa....JANGAN GELAK YEAAAA!!!!
Mama nak tampal kat esbox

Behind the story; 
Aqil : "Mama nak makan apa?"
Mama : "Apa ada?"
Aqil : "Semua ada, nasi goreng, mee goreng, burger. Hurmmm adik masakkan Mama nasi goreng lah"
Mama : "Hurmmm, okey"
Aqil : "Mama nak letak apa?"
Mama : "Letak semua, sotong, udang, ayam..."

Tiba-tiba Aqil bagi Mama 6 keping gambar, Mama blurrrrr.....

Mama belek-belek gambar, tanya Aqil seiap satu apa yng dia lukis. Kemudian Aqil cakap;
"Semua ni boleh masuk dalam nasi doreng Mama"

Mama tergezut berukkk!!! 
Mama : "Haaaa!!!! kenapa nak letak bunga dalam nasi goreng?"
Aqil : "Yang ni hiasan macam makanan dekat hotel, kan ada letak bunga"
Mama : "Hurmmm okey. Pastu kenapa ada semut pulak?"
Aqil : "Kan Mama suka biarkan makanan Mama sejuk lama-lama, lepas tu semut datang"
Mama : "Hurmmmm okey. Yang ni kenapa plak ada obor-obor? Mati lah Mama macam nieeee... :("

Kitorang gelak besarrr....
Aqil : "Ehhhhh sory sory sory"

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

3 comments:

Ariana Aris said...

huhuhu..... lawak betul dak aqil nie... LOL.

Ariana Aris said...
This comment has been removed by the author.
Ahmedtsgj said...

huhuhu..... lawak betul dak aqil nie... LOL.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget