31 May, 2012

Skit jerrr....

Harini taknak cakap banyak. Sebab........

ASSIGNMENT TAK SIAP LAGI!!!!

Mesti kena siapkan dalam bulan 6 ni jugak sebab....early July I nak gi berjimba-jimba.

Tapi nak bagi tau jugak skit...tadi balik kerja I pegi makan cucuk-cucuk. Tau tak apa tue...ehhhh no no no, bukan botox / susuk tau. Nak tau apa nyerrrr;


Sambal cicah siap senyum lagi tauuu....

Kat ner kat ner kat nerrr? Cer teka...

Sambil makan, I ngan en.hubby didendangkan dengan alunan muzik ambulance setiap 10 minit. Wahhhhh.... Nenonenonenonenoneno.....

Malam ni busy sket, disamping nak buat assignment (ala-ala dpd tak sentuh langsung), pastu nak kemas beg coz esok balik kerja trussss bedesup balik kampung. Dah rindu tahap gaban kat Danish & Aqil.

Sebelum tido, basuh baju dulu, esok sebelum gi keja leh sidai.

So, skang.....BUKA BUKU!!!
:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

17 comments:

ainnoraini said...

berhati2 semasa perjalanan balik kampung tuu..biar lambat asal selamat..

Elysa Sofia said...

Ingatkn cucuk2 apa tadi...hehehe bawak kete hati2 :D

Dieyna said...

best dah makan ada iringan muzik.. mana nak cari haha

Si Jagung said...

wah..siap smiley g..xsampai ati nak makan..haha

zubect said...

i love cucuk2! tp yg wrne ijau tu ape kak???

selamat berassignmnet!

Miss BaNu said...

selamat buat assignment yer..hehehe

Cinta Misteri said...

@ainoraini tangkiuew sgt2

Cinta Misteri said...

@Elysa Sofia, baiklh nnti CiM highlight pd en.hubby

Cinta Misteri said...

@Dieyna, mana nak carik!! (mcm penah dengar)...

Cinta Misteri said...

@Si Jagung, yg senyum2 tu lh CiM suka makan

Cinta Misteri said...

@zubect, ijou tu kangkong, kenalh seimbang kannn

Cinta Misteri said...

@Miss BaNu, baiklh CiM akn pstikn asgnmt dpt dselesaikm dgn slamat

Yana Libra said...

dah lama tak makan cucuk2..hehe~

BlueiceButterfly said...

~pos sini sikit..hehe comel ja sambal tue :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

senyum sambal tu bila dengar nak balik kg. hihi

MamaEma said...

comel senyuman sambal tu..hehehe

9n0L4 said...

swwetnye sajian senyum tu. hehe. sebelum nak mkn mesti sengeh je. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget