16 December, 2012

Bergaya Dengan Reben MV



Selamat Hari Ahad.

Sekejap lagi nak keluar pergi membeli belah perkakasan persekolahan Danish & Aqil. Kami kena buat persediaan awal sebab 2 minggu yang akan datang adalah minggu yang sebok dan sukar bagi kami. Takut tak sempat pula nak melengkapkan semua keperluan persekolahan 2013 kedua-dua putera kami.

Semalam Hari Sabtu.

Pagi seperti biasa meneman anak-anak di kolam renang untuk kelas berenang oleh Cikgu Hazrin. Aqil dan semakin berani sejak dia dicampakkan ke kolam dewasa sedalam 10'. Danish sudah mengorak laju kayuhan tangannya.


Selepas kelas berenang yang tamat pada pukul 12tgh, saya dan anak-anak ke rumah agam. Sampai-sampai sahaja sewaktu membuka pagar rumah, posmen pun berhenti bersebelahan dengan saya dan menghulurkan beberapa sampul surat. Dan salah satunya tertera nama saya. Sampul surat tersebut berisi sesuatu sehingga pakcik posmen tu menanyakan sesuatu kepada saya sewaktu saya menandatangani beberapa surat berdaftar lain.

"Sekarang ni banyak surat ada barang dalamnya. Gelembung sahaja"

Saya tersenyum saja dengan keyantaan pakcik posmen tue. Haaaa, you all tahulah kan kerja siapa tue.Mesti lah kita, blogger-blogger Malaysia yang suka memberi hadiah pada kawan-kawan. Sebnab kita semuanya baik-baik belaka. Kannnnn.....hehehehe...

Then, saya terus pakai semalam juga. Certeka saya dapat surat berbarang (bukan berdaftar) daripada siapa?


Meh tengok skit....


Comel tak??? Ermmm....brooch tue bukan saya. Hehehehe...kebetulan sesuai dan match dengan baju yang saya pakai semalam. Terima kasih MV, really appreciate it. Sekarang ni dah kurang beli brooch, sebab kawan-kawan blogger suka bagi brooch pada saya. Semua koleksi akan saya simpan dengan baik dan pakai mengikut kesesuaian.



:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

19 comments:

Si Matatajam said...

Comelnya brooch tu

Chic Na said...

posmen pun dah perasan akak banyak dpt hadiah. hihi.. comelnya brooch kat tudung tu. :)

intanfirdaus247 said...

comeinyaa brooch .tuan tanah lagi comei

Yana Libra said...

comel kak! hehe~

Karukord Jagau's said...

lps ni kena bgtau posmen ni...kalau surat isi gelembung2 tu nk kena bayo cas lebeh sikit heheheee

Mimie said...

comelnye kerongsang

Farra Izzaty said...

suka tengok brooch reben ni .. boleh buat sendiri n_n

Deqla manjew said...

haha.. comel2.. deqla pun dpt..tp kaler ijau.. :)

Cik Nur said...

cantikkkk.. :)
sesuai pula bila dipinkan di situkan...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah2 cantik brooch tu...bergaya dgn brooch baru hehe...sesuai jer

dya bunga said...

comelnya brooch..kena plak tu ngn tudung tu

Seneorita Baharin said...

Chantek brooch tu mcm tuan yg pakai tu..hee.. :) untung laa dpt brooch kan...heee

shasha yacob said...

wah untungla kena bagi . hihi comel je. saya belum buat persedian untuk sekolah lagi. fuh

Che Rosliza Che Mat said...

comlnya brooch...

9n0L4 said...

untung anak anak skrg. siap ade kelas swimming. ;)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

comel! :)

N.Aima K said...

apasal gmbr sebelah kiri tu cover kat mulut tuuuu

Cik Aini said...

wahhh
dpt kaler kunig lah...shanntekkk tau :)
sesuai tau dgn CiM :)

Dayana Bahar said...

bertuahnya badan hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget