31 December, 2012

Rebat Smartphone RM200





Berikut merupakan senarai telefon pintar yang boleh dibeli dengan menggunakan rebat RM200 yang diberikan oleh kerajaan untuk semua belia di Malaysia yang berumur di antara 21 hingga 30 tahun bermula Januari 2013.

Semua belia boleh membuat pendaftaran dalam talian di http://nbi.skmm.gov.my/ mulai esok 1 Januari 2013. Perlu diingat skim ini adalah siapa cepat dia dapat dan khas bagi 1.5 juta belia yang layak mendapatkan telefon pintar selagi stok masih ada. Model-model Smartphones yang terpilih adalah seperti berikut dan anda boleh lihat darigambar di atas :-
  1. Alcatel 993D
  2. Alcatel OneTouch Glory 2
  3. Alcatel OneTouch Inspire 2
  4. The Buzz Phone
  5. HTC Wildfire
  6. Huawei Ideos X3
  7. LG Optimus L3
  8. Ninetology Black Pearl II
  9. Ninetology Palette
  10. Nokia 2730
  11. Nokia 7230
  12. Nokia Asha 305
  13. Nokia Asha 308
  14. Nokia Asha 311
  15. Nokia C2-03
Jadi....bagi sesiapa yang layak, sila bertindak segera kerana siapa cepat dia dapat.

p/s: Saya tak layak....huhuhuhuuhu.....terlebih had umur.


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

24 comments:

Mira Adzlia said...

kne daftar ni..hihi

N.Aima K said...

banyak yg x puas hati pasal ni kan..? hi hu

Mr. J said...

aku sampai sekarang tau tau BBM sebab xada hp cangih~

dhiera said...

dalam umur tapi tak terasa nak beli hp baru lagi. boleh x? huhu

ieda said...

aduhh terlebey umurr sudahh !

are_lin@yu said...

layak pn rasa xlh bli dh kak..xmng tgn nk gna nti.haha

Mrs Velentine said...

layak tapi x rasa nak beli..

Nyue said...

huhuhu..setuju kata akk aima..bnyk yg xsetuju...coz terhad je..hehehe

Nyue said...

huhuhu..setuju kata akk aima..bnyk yg xsetuju...coz terhad je..hehehe

Kakzakie said...

Kakak baru belikan anak-anak kakak galaxy SIII mahal gila tak boleh rebet sebab belum cecah usia tersebut.

Deqla manjew said...

hurm.. rasanya xnk la kot.. kena byr gak kan..hihihi...

Cik Nur said...

kiranya kena beli telefon yg dalam senarai diorg eh...

ingtkan boleh beli phone yang mana kita mahu....hihihi

Misz Mieza said...

Nak daftarlah! Heheh.. =)

deq's qienz said...

nak daftar ntahh..macam malas je..btw thanx for da info :)

Si Matatajam said...

Akak x layak hu hu,,,bertuahnya depa yg layak tu..

boni kacak said...

layak memang layak, tapi saya rasa lebih elok sejumlah rm300juta rebat ni disalurkan terus ke golongan2 fakir miskin yang benar2 memerlukannya... saya rasa bersalah nak dapatkan rebat ni sebab ada yang jauh lebih memerlukan daripada saya... :(

Yana Libra said...

saya layak lagi lah ye kak? huhu~

Chic Na said...

nak daftar tadi tp tak boleh access web tu. huhu..

nanieybarnieylurviey said...

Gna yg ada je :) byk jgk jenis fon pintar dlm senarai tu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah untung2..

dya bunga said...

dya layal tpi cubaje..hihi..

Cik Aini said...

masih lg layak tp x cuba mohon lagi..last bila eh due date dia =)

wan nurul hezrina abd halim said...

nburul layak ingat sebelum 30.01 nak g ushya=)

amranaiman said...

mcm xbyk je pilihan sbenarnya :P hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget